Ny "flyplass-mockumentary" fra BBC

Stian

ScanFlyer Gold
Denne serien kommer helt sikkert til å bli morsom.
Det er gutta fra Little Britain, Matt Lucas og David Walliams, som har hovedrollene. Det i seg selv burde jo være en garanti for at det blir bra :colgate:

"This winter will see the return of Matt Lucas and David Walliams to the BBC, with a sketch series taking a look at staff "at one of Britain's busiest airport terminals".

Entitled "Come Fly With Me", the show is a spoof of reality series such as Airport (also screened on the BBC), and features imaginary low-cost airline Flylo, and characters including cabin crew, immigration staff, passengers and airline owners."

http://www.businesstraveller.com/news/come-fly-with-walliams-and-lucas

Fantastisk, dette bare må bli bra. Sitter egentlig å ler litt for meg selv jeg nå :)
Gleder meg masse.

Og for de av oss som har sett "Airport" og "Airline" er det allerede i trailerne rimelig lett å kjenne igjen enkelte av karakterene :)

Men får vi sett denne i Norge?
Vi som er tilknyttet Kabelnettet til Get, har jo ikke BBC1, kun BBC Entertainment og BBC Lifestyle.

Kommer nok på DVD til neste jul .. ;) Er redd for at den ikke står øverst på kjørelisten til BBC America heller ...

Men får vi sett denne i Norge?
Vi som er tilknyttet Kabelnettet til Get, har jo ikke BBC1, kun BBC Entertainment og BBC Lifestyle.

Vi som har Canal digital grunnpakken får i hvertfall se det. Har BBC HD å der skulle de jo sende den. Kanskje på tide å bytte innholdslevrandør ;) Hehe

Vi som har Canal digital grunnpakken får i hvertfall se det. Har BBC HD å der skulle de jo sende den. Kanskje på tide å bytte innholdslevrandør ;) Hehe
BBC har to "BBC HD" - den "normale" og den vi får her i Skandinavia.
Første episoden finnes forøvrig på interveven nå..

Da har jeg fått sett første episode å jeg holdt å le meg ihjel!
Så til de grader morsomt! xD

Anbefales om man vil le godt...Haha! :D :D :D

Ja, ganske underholdende. De fleste karakterer læner sig ganske meget op af "Airport". Finder nu stadig "Little Britain" morsommere, men måske man bare skal lidt ind i serien...

Ser lovende ut. Tror den blir enda bedre etterhvert. Hun gamle damen som klarte å bli oppgradert til first class var ubetalelig! :lol:

Og her er LN-MOW på sin 'pussywaggon' på GEN høsten '98. Desverre hadde mine bitches allerede hoppet av da bildet ble tatt.

pwaggon.jpg

Back