LN-MOW Flyklapper Medlem 26 Oct 2005 #1 Ett nytt flysenter/museum bygges ved siden av Boeing's allerede eksisterende tursenter paa Everett. Seattle P-I har sett naermere paa saken. Og her finnes mer info.
Ett nytt flysenter/museum bygges ved siden av Boeing's allerede eksisterende tursenter paa Everett. Seattle P-I har sett naermere paa saken. Og her finnes mer info.
LCH ScanFlyer Crusty Medlem 26 Oct 2005 #2 Hmm, hvis det er opptil meg blir det en liten omvei om Everett på sommerens road trip! (egentlig er jeg litt overrasket over at Boeing ikke har laget noe slikt tidligere)
Hmm, hvis det er opptil meg blir det en liten omvei om Everett på sommerens road trip! (egentlig er jeg litt overrasket over at Boeing ikke har laget noe slikt tidligere)
EB ScanFlyer Inventory Medlem 27 Oct 2005 #3 Morsomt at de har med 767-400 i sin intro... Future of flight - neppe! Men at stedet ellers skal besøkes er det ingen tvil om...
Morsomt at de har med 767-400 i sin intro... Future of flight - neppe! Men at stedet ellers skal besøkes er det ingen tvil om...
TOS ScanFlyer Mile High Club 27 Oct 2005 #4 Er det en ny variant av 747 de også viser bilder av...? Det ser ikke ut til at den varianten har winglets
Er det en ny variant av 747 de også viser bilder av...? Det ser ikke ut til at den varianten har winglets