Ny Flightradar24 app

oy-viv

ScanFlyer Silver
Ny app. blev nedlastet i går!
Nu skal man gudhjælpemig også til afgøre sig for sølv- eller guld
medlemskab:rolleyes:
Mit første indtryk: ikke specielt imponeret, men måske er det bare
et spørgsmål om tilvænning? Jeg synes, at den gamle version 6.7 er
mere overskuelig!

Re: Ny Flightradar24 app.

Jeg lastet den ned i går og valgte gull medlemskap. Jeg er imponert over appen, naturligvis er det en tilvenning. Legge til vær og all den nye informasjonen er topp synes jeg! 😀

Nu skal man gudhjælpemig også til afgøre sig for sølv- eller guld
medlemskab:rolleyes:
At de velger å harmonisere mellom nett og mobil, er jo bare bra? Jeg har lenge reagert på at om man betaler de par $ i måneden for gullmedlemskap ikke får noe "bedre" på mobil.

Jeg syntes den gamle appen var ganske så uoversiktlig i forhold, og at den nye er langt bedre. Særlig labels har blitt bedre nå, selv om jeg savner sammenslått informasjon på samme linje slik som det er i nettleseren.

I tillegg fungerer de andre kartalternativene, særlig om man ønsker å ha det litt mørkere.

Kjørte på med ett år Gull med det samme. Flott å kunne få noe igjen for pengene på flere enheter.

Spørsmålet er om gullet her kan overføres til websiden. Det har jeg ikke funnet ut av.

Det ervel samme innlogging, så det burde ikke være noie problem. Ikke det for meg hvertfall. Jeg har 'Business' - men har en SBS-3 sittende i vinduet. ;)

Ser på flightradar24.com på desktop logget inn som Silver. Har en flight og et tidspunkt.

Kan jeg finne historikken fra andre flyvninger i området langs denne ruten?

Lurer på dette fordi i 36 000 fot krysset en annen flight diagonalt rett under, med en høydeseparasjon som jeg synes var skummelt lav (føltes under 1000 ft).

Du har et ikon som heter Playback, bare å endre klokka der.

Spørsmålet er om gullet her kan overføres til websiden. Det har jeg ikke funnet ut av.
Du må lage deg innlogging på appen, så er det bare å logge seg inn på nettsiden! Og vipps får man gull eller hva det nå er hele veien!

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Litt om FR24 og alfanumeriske kallesignaler

https://blog.flightradar24.com/blog/clearing-up-call-sign-confusion/

Every few months, when airlines introduce updated schedules, we note that some routes may initially be displayed incorrectly on Flightradar24 because of new call signs. The new call signs that most affect route matching are the alphanumeric call signs used by an increasing number of airlines. We’ll explain how alphanumeric call signs have made our job slightly more difficult, but have made flying even safer.

Back