Ny fargeprofil

LN-RRA

Eurobonus Diamond
29038526-d01ccdf3202993a983396048cbabdbdd.jpeg

"Det er en opfriskning af vores look. Vi vil gerne være mere synlige, når folk checker ind. Hvis man kigger på fx Lufthansa, så fylder de hele lufthavnen på deres hjemmebane. Vi vil gerne gøre sas mere synlige i vores hjemmelufthavne," siger pressechef i SAS, Trine Kromann-Mikkelsen til tv2.dk.

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-48219177:sas-skruer-op-for-synligheden.html

Ser knallbra ut spør du meg, MEN; kan aldri tenke meg at SAS kan gjøre noe sånt på OSL....kanskje billettkontor og servicesentere, men innsjekk...har mine tvil at OSL tillater det.....det er jo tross alt så "rent og pent" der...:headbang

Det vil alltid være et problem når man opererer i fellesarealer og ikke noe spesielt for OSL.

Hoy, det var ei VELDIG iøyenseende farge...
Litt usikker på om jeg liker den, ble litt blue light district, eller noe slikt. Men poenget er vel oppnådd, man får med seg hvor SAS holder til på en flyplass. :)

Det ser ut som en kjempestor internettside som lever i den virkelige verden.

Jeg liker fargen jeg, men som et par andre har påpekt så spørs det hva de allmektige på OSL sier.

Bravo! Har savnet at folk fra utlandet ikke vet at SAS er skandinavisk. Det første man ser når man går mot baggasje-henting AMS er "Welcome to the home of KLM". Nå må SAS gjør det samme på alle skandinaviske flyplasser :-)

Synes dette ser lovende og fresht ut - om enn litt glorete på bildet - skal bli spennende å se hvordan det blir i praksis.

Har sett bilder av nytt interiør og loungeinngang også. Spesielt loungeinngangene blir spenstige. Det kommer sikkert en pressemelding snart med flere eksempler. Dette tror jeg blir bra for SAS :thumbup

Syntes dette så fint ut. Flott med litt visuell kreativitet fra SAS her som kanskje henter inspirasjon fra "lyseblåe businesskjorter"? :) Håper de ruller ut (som hintet til over) designet på alle platformer slik at merkevarebyggingen utenfor de tradisjonelle strongholdmarkeder skyter fart og galvaniseres ytterligere i hjemmemarkedene som ser sterkere konkurranse enn vanlig er.

Jeg synes dette så bra ut, selv om første tanken som slo meg var Maersk;)

Håper det ikke tukles for mye med interiøret, jeg synes fargevalget i interiøret er noe av det bedre som finnes på markedet.

Den fargen kommer ikke til å stå sååå veldig ut i virkeligheten, men veeeldig fin. Bra SAS! Superclassy og tidløst!
Bare fortsett og hold Blåe LED-lys langt unna alt dere driver med.

SAS-museet har i dag lagt ut dette bildet på Facebook.
427227_336785229693640_100000864969699_948070_1603966484_n.jpg

Slående likhet på disse uniformsjakkene og blåfargene i de nye innsjekkingsområdene!

Back