Ny Eurobonus Pointbooster 2012

Ser ikke ut som det spiller så stor rolle hvordan distribusjonen av tippingen er, bare man har rett antall ;)

Attachments

• booster.jpg
    booster.jpg
    18.6 KB · Views: 551
  • booster2.png
    booster2.png
    13.7 KB · Views: 542
Fått både Double Your Points og Pointbooster

Når fikk du Double Your Points? Den har jeg ikke sett noe til i denne omgangen. Fikk den i fjor, da var jeg EBB med 10.000 poeng på bok. Nå er jeg EBG og har just svidd av 150.000 poeng. Endelig min tur til å stå på utsiden av gjerdet :headbang

Og jeg safet helt tydelig alt for mye, og fikk mine 1200 poeng for fire turer -- og gjennomførte 9 enkeltturer i perioden... Nuvel.

Ble 4000 poeng her denne gangen, så er det jo bare å vente til dem er på konto...

8700 endte jeg opp på. 5100 mer enn beregnet. Lurer på hvordan de kom frem til den summen. Hadde 18 eco og 3 Y/C totalt, men bare satt opp 12 i eco.

Jeg tar uansett gladelig i mot :D

2300 poeng fikk jeg mail om i dag, men en C-class reise (FRA-OSL) er enda ikke dukket opp på kontoen min, selv om jeg sendte etterregistreringen (manuelt) til en e-post i Thailand for mange uker siden.

Så egentlig:
Anslåtte enkeltreiser eco/eco+: 0
Faktiske enkeltreiser i eco: 4 (men kun 3 er kommet opp på kontoen min, den siste var sent i mai)
Anslåtte enkeltreiser i biz: 2
Faktiske enkeltreiser i biz: 2 (1 mangler, som sagt)

Mangler da 2100 extrapoeng. Får vel ringe SAS når streiken er over ;)

Back