• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny design på BA Executive Club kortene?

Re: Ny design på BA Executive Club kortene?

Er den kun Bronze som har fått nytt design? Jeg synes det mangler litt "To fly to serve" i det kortet.

Er den kun Bronze som har fått nytt design? Jeg synes det mangler litt "To fly to serve" i det kortet.

Jepp... Men det står visst på gullkortene. På sølvkortene er det "to fly", mens bronze får ingen tekst. Blue får visstnok en tegning av en SAS Wrap.

Jepp... Men det står visst på gullkortene.

Tenkte mer på designet ifht. mottoet, en del annet BA-design går jo fint hånd-i-hånd med slagordet (men jeg er jo ikke designer...)

Tenkte mer på designet ifht. mottoet, en del annet BA-design går jo fint hånd-i-hånd med slagordet (men jeg er jo ikke designer...)

Nei, jeg bare lagde en dum fleip jeg altså.

Men jeg synes kortet var litt både og. Det har vel imidlertid ikke kommet noe offisielt re-design. Det står jo f.eks ikke engang British Airways på det, så foreløpig må det vel tilhøre ryktebørsen. Derav "?" i headingen.

Lanserte de ikke "nettopp" nye kort da?

Back