Ny dekorasjon ??

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Jeg prøver meg med et fly jeg tror har fått nytt design ! Er jeg helt på jordet enda en gang ?

Bilde er tatt i ettermiddag,
Jan

Attachments

• lørdag-295.jpg
    lørdag-295.jpg
    177.3 KB · Views: 17
Det der er vel en logojet for CSA som feiret sitt 80 års jubileum i fjor, mener jeg å huske :) Flyet på halen er vel det første de skaffet seg - A-14 Brandenburg

Takk for infoen -har gått igjennom de bildene jeg har av det selskapet fra OSL så er denne ny for meg.

Jan

Denne har faktisk hatt denne dekoren i 4 1/2 år allerede! Du finner bilder av maskinen med denne dekoren helt tilbake til April 2003 på nettet!

:D LITT TREGE MED Å BYTTE TILBAKE

Originally posted by ENGM RAMP

Hvorfor bytte tilbake? Den er jo stilig. Men den får desverre sikkert snart de nye CSA-looken.

DYflyer, tror kanskje bare fargene er beholdt til den går ut av flåten - det er en gammel 737-500.

Originally posted by LN-KGL

DYflyer, tror kanskje bare fargene er beholdt til den går ut av flåten - det er en gammel 737-500.

Nå er OK-DGL en av de nyeste 500´ene de har, så med mindre den har fått veldig mange cycles skal den vel ikke byttes ut før i 2011-2012.

Originally posted by ENGM RAMP

Denne har faktisk hatt denne dekoren i 4 1/2 år allerede! Du finner bilder av maskinen med denne dekoren helt tilbake til April 2003 på nettet!

Morten, jeg er på OSL og ikke andre flyplasser - at den dukker opp på OSL, så er jeg fornøyd når den er ny for meg :colgate:

Skulle ønske at jeg fikk info om noe nytt for alle og ikke bare meg.

Jan

Originally posted by bearnick

Den er også blitt krympet ned til 1 : 400 bare så det er sagt ;)

Ja hvis det er mitt du mener?- så er originalbildet ca 6-8 Mb og dette er 200Kb. Regnet du det ut eller røper exifdataene det- eller hva er hemmeligheten. Ikke at det er viktig, men ble litt nysgjerrig!

Quote:Originally posted by bearnick

Den er også blitt krympet ned til 1 : 400 bare så det er sagt

Ja hvis det er mitt du mener?- så er originalbildet ca 6-8 Mb og dette er 200Kb. Regnet du det ut eller røper exifdataene det- eller hva er hemmeligheten. Ikke at det er viktig, men ble litt nysgjerrig!

He he, jeg hinter til at det er å få modell av denne 737èrn i skala 1 : 400. :lol:
Mener å huske at ATC flyradar har noen poster i Samler hjørnet.

Akkurat dette fikk jeg festet til brikken så tidlig som 20. desember 2004....., altså for leeeeeenge siden....^_^
Dette er som man ser på Sc....Shi....Sch....., i Amsterdam.
2005_0116Image0007.jpg

Du rakk akkurat å få med deg denne Jan. Da har nemmelig det jeg fryktet skjedd. OK-DGL ble det første flyet som har fått den nye dekoren til CSA.

Sponset av en eller annen slags plekterfabrikk det selskapet der da....?
Puh...., likte den forrige dekorasjonen bedre:D

Back