Ny bombespøk

Re: Ny bombespøk

...jeg slang en spøk om at jeg hadde en bombe i kofferten for å få fortgang i prosessen .....

jadda ... morroklompen! :rolleyes:

Nei, den er gammel, velproevd og virker paa samme maate hver gang. *smeller igjen celledoeren*

Synd at det finnes slike karakterer i utdannelsessystemet, la oss bare håpe hun ikke får påvirket noen barn til å hennes oppfattelse av samfunnet.

Det er selvfølgelig lite gjennomtenkt å komme med slike bombe-kommentarer i situasjoner hvor man ikke burde, men det er langt derfra til å mene at hele personen er udugelig som lærer og som menneske generelt.

Jeg skjønner det bare ikke.... At folk ikke lærer. Lærer.......... skjønner....:p :p DUH.....

Det var enda bra at hun trakk seg som meddommer da. Vi har ikke bruk for mennesker med så dårlig dømmekraft i det norske rettssystemet.

I følge Aftenposten, fikk hun 40 000 i bot og fortjener det: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2191177.ece

Da var post 1500 passert og:)

Det var faktisk ikke 40 000 kroner. Hun fikk 60 000 kroner mindre av den lille setningen. 35 000 i flybilletter, 15 000 i bot og 10 000 kroner i advokatutgifter.

Da passasjerene ble kastet av, var det fordi "en mentalt ustabil kvinne hadde kommet med bombetrusler".

Noe som er verdt å merke seg og som ikke kommer fram i avisen, er at Brubæk ikke forsøker å slippe unna med boten. Hun stod selv fram i avisen for å advare andre mot å si det samme samt å komme med forslag om "Do not joke" skilt.

Last edited:
Back