Ny boks oppe - Atlanta!

Og jammen meg er ikke en gammel BU-maskin ute og feirer begivenheten! LN-BRB het denne før.

405.jpg

:lol: Noen bedre? Skal nok klare å få til noe, men må finne ut av dette antennegreiene først ...

wizard, Hvor sender man inn nye flightnummer? Som [ZY663 - AYT-TRD] og [ZY664 - TRD-AYT]? Allså til data.flight24.com...

Da har jeg endelig fått alle manglende deler .. kinetics rotet til bestillingen, men den amerikanske importøren var veldig hjelpsom.

Har satt hovedantennen i vinduet, og etter at forsterkeren kom på, ser jeg nå over 165nm sørøstover. Dekker nå nesten hele Georgia samt en god klomp av South Carolina - helt opp til Svigermor faktisk.

Skal bli spennende å se hvor mye bedre det blir når den kommer opp på taket.

Ganske heftig dekning herfra på FR24-kartet i dag .. KFLO, som er en svært sterk sender i South Carolina, ser ut til å være nede, så jeg får spredt mine signaler godt. Rekkevidden min er på det beste over 210nm, i hovedsak i sørøstlig retning ned mot kysten, men har også fått inn fly over 200nm nordvestover - i en trang passasje mellom fjellene.

Til refereranse, så holder jeg til omtrent ved 'e'n i Gainesville, nord for Atlanta.

KGVL2.jpg

Back