NWA Intl airport

sk931

ScanFlyer Rusty
Her et billede fra Northwest International Aiport:

http://www.airliners.net/open.file/1154026/L/

Hilsen
Ole

Jeg håper inderlig at ingen bruker dette bildet i markedsføring for NWA:lol:
Synd å se at det står en B747 i nye farger der , men det er vel en B742

Widebodyene i dette bildet er vel stort sett søppel som aldri kommer i trafikk for NW igjen. De fleste amerikanske flyselskapene har vel en rekke fly stående i ørkenen, ikke bare NW

Det verste av alt er at før vi vet ordet av det er DC9'erne til NW faset ut. Det går sakte men sikkert mot slutten.

Originally posted by Blubird

Det verste av alt er at før vi vet ordet av det er DC9'erne til NW faset ut. Det går sakte men sikkert mot slutten.

Og det er en negativ ting mener du? :p

Er det bare meg eller er det en 757 i nye farger vi ser snuten til nummer 2 overifra helt i høyrekanten?

Originally posted by Leorim

Jeg kan også spotte snuta til et par 757 i nye NW farger helt til høyre i bilde.

Originally posted by OSLflyer

Jeg kan også spotte snuta til et par 757 i nye NW farger helt til høyre i bilde.

Har du sett... Kanskje jeg skulle scrolla til høyre på laptopen min slik at jeg hadde fått med meg raden med 9ere og de to 75ene i ny livery:p :p

Originally posted by PSC TOS

Og tro hvorfor det står en ANA 747 der? Har de ikke opplagsplass i Japan? :)

Antagelig eid av et leasingselskap. Er meg bekjent heller ingen lagerplasser i Japan. De stoerste skraperne av fly befinenr seg ogsaa i USA ..

Det staar ogsaa en Korean SP og en PIA 747 der.

Originally posted by Tommy777

Originally posted by OSLflyer

Har du sett... Kanskje jeg skulle scrolla til høyre på laptopen min slik at jeg hadde fått med meg raden med 9ere og de to 75ene i ny livery:p :p

Kanskje en annen vinkel er bedre ? http://www.airliners.net/open.file/1073449/L/

Nå ser en fem 752er i nye NW-farger. To av 752 (N555NW og N556NW) som er lagret av NW ble levert i april og mai 2002.

http://www.airliners.net/open.file/1151243/L/
På andre deler av MZJ finner man mange Evergreen 747er og tidligere Air Atlanta Icelandic metall + en LH 747-230B (D-ABZD). My Travel 752en i bakgrunnen er ex. G-RJGR (l/n 8). Den ene av Varig 772ene er tidligere PP-VRD - den første 777-236A to be broken up.

Det er bare en av de 777ene som skal hugges, ikke sant?? Helt utrolig at Varig har mishandlet disse flyene så sinnsykt... De har jo begge UA suites i F :wow:

hva gjør de egentlig med disse flyene? skal de bare står der i 100 år strippa for alt som er verd litt? husker jeg landet på Goodyear i Phoenix, der var det også noen gamle fly.., men ikke på langt nær så mange...

Back