Nu spotter også Stein Kaptein!

Re: Nu spotter også Stein Kaptein!

Originally posted by LN-MEH
Hvilket selskap flyr til USA med 737-700?

Tipper PrivateAir sine flygninger for LH fra MUC, og er det ikke samme gjengen som opererer en ACJ fra ZRH?

-A

Forøvrig kan det nevnes at de samme to flyene flyr det samme flightene i dag, men ingen rendevous in the sky i dag SK938/OY-KBI/FL370 leder med 10-15 minutter på SK944/OY-KBN/FL390 - de er i skrivende stund på hver sin side av Skagerak

Originally posted by ph-ndr

Tipper PrivateAir sine flygninger for LH fra MUC, og er det ikke samme gjengen som opererer en ACJ fra ZRH?

-A

Joda,jeg har hørt om de med BBJ,737-800 og A319 i VIP konfig.Men jeg lurte på om det var noen andre som fløy over dammen med -700.Men det er vel bare sveitserne..
Det har jo stått noe her inne om SASBraathens skulle begynne å fly til New York..
-KGL lagde jo en tegning av flymaskinen,en 737-783WL.Jeg prøvde å lete etter den i searchfunksjonen,men jeg fant ikke den aktuelle tråden.

Denne du leiter etter? ;)

CNO_to_BigApple.jpg

Den ligner jo,men stod en tekst med noe "Big Apple"(Pig to the Big Apple?) på skroget.

Originally posted by ph-ndr

-A

Vi fløy med LH ( Privatair ) med BBJ MUC-EWR og tilbake med A319 EWR-DUS.
Litt om den turen HER

Ser ut til at SK938 og 944 ligger relativt close i dag også, begge på FL370 sydøst for Stavanger as we speak. RKG og KBI.

Originally posted by Blubird

Ser ut til at SK938 og 944 ligger relativt close i dag også, begge på FL370 sydøst for Stavanger as we speak. RKG og KBI.

Har LN-RKG i sikte mellom skyene i skrivende stund.

Originally posted by atck

Flotte bilder Stein.
Tok tidlig påske på onsdag så jeg gikk nok glipp av fotoseansen. Satt vel på ferja over boknafjorden da dere passerte over oss. ^_^
Fikk dere ligge bare 1000 fot fra hverandre gjennom hele SV? Man pleier å være rimelig konsekvent med at man forlater i korrekt høyde.

K

Vi i Oslo er ikke så nøye på det , så lenge det er forhåndskoordinert. Køben er heller ikke akkurat uflexe på slikt...;)

Originally posted by TFC1

Vi i Oslo er ikke så nøye på det , så lenge det er forhåndskoordinert. Køben er heller ikke akkurat uflexe på slikt...;)

Joda, jeg har vel ikke akkurat opplevd det som noe problem den tiden jeg har gått her på opplæring, men med tanke på at Island bruker alle levlene uavhengig av odd/even så tror jeg det hadde blitt rimelig mange telefoner hvis vi ikke skulle ordnet opp med brorparten før de forlater SV. :smile2

Originally posted by LN-KGL

... og A319LR fra DUS
... og B73G fra AMS

Det stemmer vel ikke helt?

Privatair flyr
DUS-ORD-DUS med A319LR
DUS-EWR-DUS med A319LR
MUC-EWR-MUC med BBJ
AMS-IAH-AMS med BBJ
ZRH-EWR-ZRH med BBJ2

WOW!!! Stein, dette var heftig på en after-påske tirsdag! Skulle bare ønske de hadde vært i større oppløsning... Da hadde det blitt nye skrivebordsbakgrunner både her og der. Keep'em comming, Stein!:clap

Herlige bilder FBU 4EVER!

Jeg var selv i Chicago nylig. Fra CPH 3. april var det de samme maksinene: OY-KBI til Seattle sto parkert ved siden av vår maskin OY-KBN til ORD, ytterst på C-piren. Første gang jeg prøvde den nye business klassen til SAS og jeg syns det var et meget bra produkt. Tripreport med en haug bilder kommer om ikke lenge!

Det vil jo si at de samme maskinene ble brukt på samme ruter både 3. og 4. april, er dette vanlig?

Originally posted by E.N.

Herlige bilder FBU 4EVER!

Jeg var selv i Chicago nylig. Fra CPH 3. april var det de samme maksinene: OY-KBI til Seattle sto parkert ved siden av vår maskin OY-KBN til ORD, ytterst på C-piren. Første gang jeg prøvde den nye business klassen til SAS og jeg syns det var et meget bra produkt. Tripreport med en haug bilder kommer om ikke lenge!

Det vil jo si at de samme maskinene ble brukt på samme ruter både 3. og 4. april, er dette vanlig?
Ja det er der ikke noget usædvanligt i.
Begge ruter har normalt turnaround i CPHo g det volder ikke problemer,laste og kabine
mæssigt at gøre dem klar til "retur" rejsen til SEA eller ORD

Hilsen
Ole

Originally posted by CK

WOW!!! Stein, dette var heftig på en after-påske tirsdag! Skulle bare ønske de hadde vært i større oppløsning... Da hadde det blitt nye skrivebordsbakgrunner både her og der. Keep'em comming, Stein!:clap

Jeg skal se hva jeg får til,CK.Mener bildene blir redusert automatisk i Photobucket for å passe i forum etc.

Nå befinner seg bildene i flyavdelingen vår.Kanskje de dukker opp i andre sammenhenger?

CK: Ser du jobber sammen med Pontus.Han var med i crewet på 938.

Back