NSFF inviterer

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
B R U K E R F O R U M
FOR FLYSPOTTERE OG FLYENTUSIASTER –VÅREN 2010

Du ønskes med dette velkommen til brukerforum for flyspottere og
flyentusiaster.

LØRDAG 6. MARS 2010
PÅ FORSVARETS FLYSAMLING, GARDERMOEN

Alle er velkommen og det er gratis adgang. På grunn av enkel servering
ønsker vi påmelding innen 3. mars 2010.
Påmelding skjer til: post@flyspotter.net

11.00 Velkommen

11.15 Hva er flyspotting? Litt om bakgrunnen for hobbyen, hvor er de beste flyplassene osv.

11.45 Fotoskolen 1:Hvordan ta gode flybilder

12.30 Pause

13.00 Fotoskolen 2:Hvordan etterarbeide bildene på PC

14.00 Flyforum LIVE –Åpent forum med diskusjon
Bli med i diskusjonen, vi legger frem noen temaer til diskusjon

14.45 Pause

15.00 Mine beste flybilder
Ta med dine beste bilder og vis frem, fortell litt om hvordan du tok de og få andres kommentarer…

16.00 Kaffekoppen

17.00 Slutt

STYRET NSFF

er det gratis for ikke-medlemmer også? -grunnen jeg ikke er medlem ennå er at jeg har lest litt rudnt her at det har til tider vært problemer med å få konfirmed membership o.l. Men virker som et herlig opplegg! :D

Ja det er gratis for alle både medlemmer og andre som ikke er det.

...og alle som har innbetalt medlemsavgift (ref. kontonummer på nssf nettsider) er medlemmer. Største problemer for foreningen er at folk ofte skifter e-post adresser, flytter osv og gir ikke beskjed om ny adresse. Der blir nok NSFF "glemt".

Har du sendt innmelding og betalt medlamsavgift er du medlem...enklere kan det ikke bli...;)

All info ligger på nettsidene www.flyspotter.net...

forøvrig er denne invitasjon sendt ut i dag pr. post til samtlige medlemmer så hvis den ikke dukker opp i din postkasse i nærmeste dagene bør du ta kontakt per telefon eller e-post å sjekke...

Men husk vi er ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet hele uken...noen tror det :)

MELD DEG PÅ BRUKERFORUM OG VÆR VELKOMMEN...

Halvorsn...

Om du kommer så ta med noen fete objektiver da :old
Kanskje vi rekker å teste de litt :colgate:

Halvorsn...

Om du kommer så ta med noen fete objektiver da :old
Kanskje vi rekker å teste de litt :colgate:

haha, 100-400 og 70-200 med 1,4xII skal bli :D tar sikkert med meg lekeobjektivet 10-22 også, for noen gruppeshots;) :P får ta en kikk utenfor ved benken i kaffepausea veit du :)

Vi får håpe på en bedring i antall påmeldte for det strømmer ikke akkurat på så vi får se om et slikt opplegg har livets rett...;)

Skulle veldig gjerne vært med, men skal ta trafikalt grunnkurs den helga :(
(skal jo snart begynne å øvelseskjøre, selv om jeg allerede flyr :p )

Ser ut til å være et supert opplegg, bra tiltak !
Desverre :( er jeg på et annet kurs den helga ellers hadde jeg selvfølgelig stilt opp her.

jeg blir jo da som sagt med :D yay! men hvordan var det tenkt dette med live forum og fremvisning av bilder? krever dette oppmøte med bærbar maskin av noe slag?

jeg blir jo da som sagt med :D yay! men hvordan var det tenkt dette med live forum og fremvisning av bilder? krever dette oppmøte med bærbar maskin av noe slag?

Hei, det holder med CD eller USB-stikk. Men send PM til JanSev, han har peiling på hva slags utstyr som er på plass.

Back