NSFF åpner plattform på flishaugen

Re: NSFF åpner plattform på flishaugen

Lette litt i går - kjørte vanlig veg frem til enden av 01R - så ikke noe spesielt noe mere sand etter all graving helt i enden,

Men nå skriver dere at man skal følge gjerdet etter at man tar av ny asfalten - og utover langs gjerdet ?? er dette riktig ?? mot denne hjørnet et stykke borti der ??

Jan

Stemmer Jan, kjør forbi den grå bua og hold deg inntill gjerde så finner du den nye vollen på høyre side etter ca 300m :)

Stemmer Jan, kjør forbi den grå bua og hold deg inntill gjerde så finner du den nye vollen på høyre side etter ca 300m :)

Hvis du mener den vegen helt inntill gjerdet, så ytrer jeg et ønske om å få fikset vegen. Den var ikke helt "senket-Passat"-vennlig... ;)

Hvis du mener den vegen helt inntill gjerdet, så ytrer jeg et ønske om å få fikset vegen. Den var ikke helt "senket-Passat"-vennlig... ;)

Det skal bli gjort Martin, vi har nevnt det for OSL som har lovet å gjøre noe med det.
Så om ikke lenge kan din lave også kjøre inn der ;)

Bra tiltak.
Blir artigt å teste nye vollen neste gang eg er i området:)

Ok Jan Kåre - bare å holde seg til gjerdet bortover - den skal testes :)

Jan

Skal si OSL tilrettelegger for spottere, er nesten litt Zürich stemning over det! Flotte greier :)

Her er'n, "Nye Vollen" ved 01R. Enkel og genial!
Stor takk til både NSFF og OSL som har fått til dette.. :)

IMG_5735-1.jpg

Som beskrevet tidligere, vollen består av asfaltrester og er vedlikeholdsfri og stabil å stå på.

IMG_5737-1.jpg

Til og med ved avgang sørover kan det være et alternativ å stå her.

IMG_5743-1.jpg

Veien inn er fortsatt den gamle og "gode", og med de nedbørsmengdene som er kommet de siste dagene så er det litt sølete her og der.. :)

Beklager ellers litt dårlig standard på bildene. De er tatt med et enkelt pocketkamera torsdag kveld i yr, dis og skyhøyde på ca 350 fot.
Men en slags dokumenatsjon er det i alle fall.

Det er vel bare å vente 3-4 dager etter at det har bøttet 100 mm med regn :) takk til OSL og NSFF. God Pinse

Back