Novembertallene er klare

Hurum

ScanFlyer Gold
OSL:
Totalt 1 414 697 (+7,9 %)
Utland + 9,9 %
Innland + 6,0 %

God økning....1% mer enn jeg tippet på.

OSL ble såvidt slått av Arlanda denne måneden, og OSL er dermed tilbake til tredjeplassen i Norden :huh:

Kan se ut som OSL vil ende på like under 18 mill passasjerer totalt for 2006.

Da bommet jeg med rundt 100 helt fulle 733er - DYs ekstremt lave belegg ut fra Polen har spilt meg et puss - DYs kabinfaktor ut fra OSL må være nesten på forårsnivået som var 73,5%.

Bra økning allikevel, mitt tips var 8,7& . Da spørs det vel om OSL passerer 18 mill i 2006, men det blir på hengende håret.

Tror følgende prognoser for de tre skandinaviske er temmelig spot on for 2006:

ARN: 17,6 mill
CPH: 20,9 mill
OSL: 17,7 mill

Hvis OSL skulle ha oppnådd 18 millioner passasjerer måtte økningen ha vært 35,2% for desember, så det er utenkelig. Per november 2006 ligger OSL 202 859 passasjerer foran ARN, men i desember 2005 var det 156 662 passasjerer fordel ARN så det blir et close race til 31. desember.

Hvis OSL skulle ha oppnådd 18 millioner passasjerer måtte økningen ha vært 35,2% for desember, så det er utenkelig. Per november 2006 ligger OSL 202 859 passasjerer foran ARN, men i desember 2005 var det 156 662 passasjerer fordel ARN så det blir et close race til 31. desember.

Helt enig, det viser jo tallene ganske klart. Vi får ha fokus på racet mot ARN, spennende blir det ihvertfall

Det merkes, jeg observerer at det stadig blir mer folk i terminalen morgen og ettermiddag når jeg reiser over OSL.
Til og med Flytoget har omsider fullt belegg i rushtidene til/fra Olso Lufthavn.

Originally posted by LN-KGL

Da bommet jeg med rundt 100 helt fulle 733er - DYs ekstremt lave belegg ut fra Polen har spilt meg et puss - DYs kabinfaktor ut fra OSL må være nesten på forårsnivået som var 73,5%.

Bra at de starter flere avganger til Polen, da :p

Nedtur å være mindre enn ARN igjen... :(

Stadig flotte tal fra OSL, men pusten er alligevel gået af de meget høje vækstrater. Jeg vil tror at OSL de kommende vintermåneder vil opleve vækstrater på 5-7%.

Ja stigningen vil nok flate ut i månedene framover vil jeg tro. Tror sågar en ikke vil se så høy stigning som 7-8% i 2007...men det er jo lov å håpe.

Back