Novair i Paris på fredag 19JAN?

yngve0

Newcomer
Novair i Paris på fredag 19JAN?

Jeg ser at Novairs NVR9143 (SE-RKA) ARN-ACE i går ble omdirigert til ORY og landet der kl 09:33 i går. Maskinen står fortsatt i Paris og har en estimert avgang 11:15. (Kilde Flightradar24). Sikkert kjempepopulært med et helt døgn i Paris når kofferten er fylt med badedrakt og solkrem.

https://www.expressen.se/nyheter/plan-fran-arlanda-nodlandade-i-paris/

NVR158 ACE-OSL var også en svipp ned om Paris i går kveld og landet på Gardermoen 2 timer etter tabellen.

Last edited:
Re: Novair i Paris på fredag?

NVR158 ACE-OSL var også en svipp ned om Paris i går kveld og landet på Gardermoen 2 timer etter tabellen.

De måtte ned i Paris for å slippe av en tekniker. Hadde svigers på den flighten og de var passe fornøyde. ;)

Det burde vel være mulig å kjøpe Airbus-teknikertjenester i Airbus'ens hjemland. Hvorfor måtte man slippe av en tekniker der? Hvis det var pga den andre maskinen burde vel dette kunne vært løst på en annen måte. Sikkert en god forklaring på dette og det hadde vært interessant å høre hvorfor det ble gjort på denne måten.

Espen

Kilde er FR24. Vet ikke helt hvordan legge ut link til det.
SE-RKA er nå ihvertfall akkurat nå under innflyging til ACE. Ser den. Dro fra Paris 09.02
Korrekt; mobil app'n lurte meg.
Flyet landet 11:21 og jeg så maskinen fra terrassen under innflyvning :)

Back