Ståle
Amatør
Norwegians stivbeinthet til et høyere nivå?
For en halvtime siden fikk jeg en telefon om at jeg av ulike grunner ikke burde ta turen til venner på vestlandet denne helgen, OK - slikt skjer, taste - taste, inn på Norwegian.no, endre flight til senere dato som passer. Nettlesern krangler litt, men ellers ingen problemer. Logger ut av min side øyeblikkelig etter da jeg sitter på jobb og ikke har allverdens med tid.
Får mail 7 - 8 minutter senere, blir skremt av at datoen bookingen har blitt endret til er en måned etter opprinnelig dato jeg skulle skiftet til! Slår så øyeblikkelig på tråden til Norwegian, kommer igjennom etter få minutter med billig danskebåtmusikk. Etter mye om og men blir bookingen funnet i systemet deres, og damen i telefonen opplyser pent om at jeg må ut med endringsgebyret på nytt. På den ene side skjønner jeg det, vi snakker trossalt lavprisselskap men samtidig når det har gått mindre enn 10 minutter siden feilen skjedde til direkteforbindelsen med kundeservice oppstod og flighten er endret til en dato på over en måned frem i tid.
Kommer etterhvert så frem til at jeg driter tynt i å betale 250 til, slår til på et eller annet tilbud om noe kommer og tar en kveldstur til Bergen en ukedag etter jobb. Er uansett jævlig irriterende..så, nå sitter jeg her og får ut fustruasjonen. Kan man bli så stivbeinte?
For en halvtime siden fikk jeg en telefon om at jeg av ulike grunner ikke burde ta turen til venner på vestlandet denne helgen, OK - slikt skjer, taste - taste, inn på Norwegian.no, endre flight til senere dato som passer. Nettlesern krangler litt, men ellers ingen problemer. Logger ut av min side øyeblikkelig etter da jeg sitter på jobb og ikke har allverdens med tid.
Får mail 7 - 8 minutter senere, blir skremt av at datoen bookingen har blitt endret til er en måned etter opprinnelig dato jeg skulle skiftet til! Slår så øyeblikkelig på tråden til Norwegian, kommer igjennom etter få minutter med billig danskebåtmusikk. Etter mye om og men blir bookingen funnet i systemet deres, og damen i telefonen opplyser pent om at jeg må ut med endringsgebyret på nytt. På den ene side skjønner jeg det, vi snakker trossalt lavprisselskap men samtidig når det har gått mindre enn 10 minutter siden feilen skjedde til direkteforbindelsen med kundeservice oppstod og flighten er endret til en dato på over en måned frem i tid.
Kommer etterhvert så frem til at jeg driter tynt i å betale 250 til, slår til på et eller annet tilbud om noe kommer og tar en kveldstur til Bergen en ukedag etter jobb. Er uansett jævlig irriterende..så, nå sitter jeg her og får ut fustruasjonen. Kan man bli så stivbeinte?