Re: Norwegians sommer-ops 2017 (Jet Time, Blue Panorama, SmartLynx, GetJet Airlines +
Hvis man booker for 48 personer så skylder man vel dem, deres forældre og også sig selv at gøre et ordentligt stykke forarbejde. Der ville jeg nok ikke kun se på pris, men også historie, og har man fulgt bare lidt med i pressen de sidste par år burde der ringe en lille alarmklokke hvis man begynder at satse på at man kan komme frem samme dag som lovet, når selskabet hedder Norwegian (eller NAI eller hvilken anden bundslamsoperatør man kan finde). Som I alle andre sammenhænge i et konkurrenceudsat marked hænger pris og kvalitet meget ofte sammen, ligegyldigt hvilke rettigheder du ellers mener du har krav på.
Absolutt, og for mange av oss som er mer opptatt av luftfart enn folk flest, så raser nok mange scenarioer gjennom hodet når vi skal bestille en reise, enten det er i jobb- eller privat sammenheng.
Jeg tenker alltid på alternativer dersom noe skulle skje, og det betyr noe at jeg har høy status i Star-A og SkyTeam.
Jeg har kunnskap nok til å se merverdi i en billett til noen hundrelapper ekstra, men så reiser jeg mer enn folk flest.
Vi kan ikke ta for gitt at den som skal booke 48 billetter for et skolekorps på tur sitter på samme kunnskap som oss her inne
Hvis man booker for 48 personer så skylder man vel dem, deres forældre og også sig selv at gøre et ordentligt stykke forarbejde. Der ville jeg nok ikke kun se på pris, men også historie, og har man fulgt bare lidt med i pressen de sidste par år burde der ringe en lille alarmklokke hvis man begynder at satse på at man kan komme frem samme dag som lovet, når selskabet hedder Norwegian (eller NAI eller hvilken anden bundslamsoperatør man kan finde). Som I alle andre sammenhænge i et konkurrenceudsat marked hænger pris og kvalitet meget ofte sammen, ligegyldigt hvilke rettigheder du ellers mener du har krav på.