Søndag var det mer trøbbel.
Norwegian-fly måtte lande på grunn av mulig teknisk feil
– Vi har hatt problemer med mannskap som har slitt med sykdom, og ikke vært i stand til å dekke inn for dem, dessverre, sier kommunikasjonssjef Lasse Sandaker-Nielsen i Norwegian, til TV 2.
Det betyr at rute DY1503 fra Praha til Oslo, som hadde avgangstid klokken 19.20, er kansellert.
Solhungrige vestlendinger ble kraftig forsinket i går. SVG/BGO-ALC med smartlynx lå på rundt 6 timer forsinkelse i går. Dvs at BGO-ALC med opprinnelig ankomst halv 12 i går kveld først landet 10 på 6 i morges. I tillegg ble PSA-OSL forsinket fra 20.30 i går kveld til 06.00 i morges.
Hjelpes meg. Er sikkert mer å ta av også, men dette var noe jeg tilfeldigvis så på radaren.
LN-NGQ diverter til Amsterdam på vei fra Malaga til Bergen nå, skal visstnok være syk pax.
Ser ut som NCE-OSL DY1407 er forsinket til 04.00 i natt. I går ble DY1403 innstilt, som skulle vært en 734 fra Getjet.
Solhungrige vestlendinger ble kraftig forsinket i går. SVG/BGO-ALC med smartlynx lå på rundt 6 timer forsinkelse i går. Dvs at BGO-ALC med opprinnelig ankomst halv 12 i går kveld først landet 10 på 6 i morges. I tillegg ble PSA-OSL forsinket fra 20.30 i går kveld til 06.00 i morges.
Hjelpes meg. Er sikkert mer å ta av også, men dette var noe jeg tilfeldigvis så på radaren.
Noen som kan tolke dette bilde? Er fra den nye Flightradar24. Boarding skulle vært startet og gaten er ubetjent
Sent from my iPhone using Tapatalk
Men du vender lige tilbage med resultatet når de beder om deres retmæssige EU kompensation ikke?
Om lag hundre Norwegian-passasjerer har trukket klagene sine fra Transportklagenemnda etter at å ha blitt enige med flyselskapet.
Ser Norwegian har ferget opp en Titan 767 fra STN. Hvor skal den brukes?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.