Norwegians rute nr. 100 - hva blir det?

litt-amatør

ScanFlyer Gold
Medlem
http://www.norwegian.no/sw27736.asp

I flere helsider i helgens aviser og på hjemmesidene har Norwegian lansert konkurransen om å tippe neste DY- destinasjon, dvs destinasjon nr. 100. Litt morsom konkurranse, men vet ikke om dette er en helt ny destinasjon som ikke har vørt i spekulasjonene før? Jeg regner på den andre siden med at dette ikke er en destinasjon i sør-Europa som blir betjent 1-2 ganger i uken.

Rygge må vel være for spesielt og farlig. Kristiansand-Oslo vil jo ikke innebære noen ny destinasjon. Jeg er tom på flere forslag, men tipper kanskje der er noe innenlands. Utenlands er egentlig umulig å tippe. Ljublijana?

De tøflene der får du bare kjøpt i Marokko! :colgate: Jeg har noen som er nesten like, men vil en tur ned for å skaffe meg nye :cool:

istockphoto_1093221_morocco_shoes.jpg

Mye fint. Husk å prute!

Håper ikke det :( . Trang gammel DY-maskin blottet for service.

AY greier det selv med nye A319 og E170 ! ;)

Originally posted by Dag Viking

SVG-IAH med dette interiøret

http://www.airliners.net/open.file/1219171/L/

Lenge siden du har fløyet med DY? Dette er jo det nye interiøret som DYs siste fly er levert med. De har godt over 100% kabinfaktor.:smile2

Når det gjelder HEL så vil vi nok se DY fra TRD og SVG. OSL tar AY selv etter min mening.

Da blir det vel ikke Marokko siden det ALLEREDE er annonsert, eller er det andre populære byer der nede a?

Spørsmålet er jo også om det skal være ne helt ny destinasjon eller bare en ny rute. Hvor offisielt Marokko er vet jeg ikke, men i så fall må de jo velge en by. Satser de på Casabalnca, Marrakesh, Agadir osv. Mange spennende byer å velge mellom der...

Vil da også håpe at de ikke begynner å fly OSL-HEL, det vil jo også være håpløst for AY. Men det kan vel kanskje tenkes HEL fra andre norsk byer, selv om det jo er vanskelig fordi man maks vil ha en avgang om dagen og det er jo ikke perfekt for feeding. Dessuten skal det vel holde hardt å fylle en 737 til HEL bare med transferpax.

Kanskje blir det noe mer spennende også?^_^

Originally posted by TOS
Lenge siden du har fløyet med DY? Dette er jo det nye interiøret som DYs siste fly er levert med. De har godt over 100% kabinfaktor.:smile2

Jupp, det nærmer seg 4 år... Og jeg må vel innrømme at jeg ikke har booket noe for fremtiden heller.^_^

Back