Norwegians nye sommerruter fra Oslo og andre nye ruter i 2012

Begynner det ikke å bli mer enn nok på Reykjavik nå? (Eller Keflavik)

Med SAS, Norwegian, Iceland Express og Icelandair på denne ruten?

Denne nye ruten vil jo kun være for de som skal til Island og ikke videre?

Jo hvis du tar av deg skylappene og oppdager at DY m.fl. som LCC har parkert SK m.fl. i kvalitet, punktlighet og produkt.
Jeg er enig at ordentlig og LCC absolutt hører hjemme i samme setning, men at DY har parkert noen er jeg som svært rimelig stor bruker av DY ikke helt enig i. FullFlex for eksempel som jeg bruker mye, har svært lav kvalitet - og jeg skulle ønske at DY kunne bruke noen % av den energien de bruker på å fortelle hvordan de parkerer og gruser konkurrentene - på å rydde litt i eget hus (Automatskrapet (PS dere har sett at internet er virkelig ombord i DYx - kanskje det er på tide med Internet innsjekking ! (Nei det finnes ingen Automater nær meg) Fullflex Seating - når jeg kjøper Fullflex er det som regel mindre enn 25 timer før avgang og liker absolutt ikke sete 32E)).

Rutene er nå lagt ut på norwegian.no.
Men Andenes og Skiathos mangler, men regner med disse kommer i løpet av dagen.

Last edited:
Begynner det ikke å bli mer enn nok på Reykjavik nå? (Eller Keflavik)

Med SAS, Norwegian, Iceland Express og Icelandair på denne ruten?

Denne nye ruten vil jo kun være for de som skal til Island og ikke videre?

Kanskje dette kan få fart på samarbeidet mellom SAS og Icelandair?

Få fart på samarbeidet ved å ta vekk grunnlaget for den ene parten. Det er vel mer en måte på å skape mer distanse synes jeg.

Apropo Andenes, flyplassen der har vel to rullebaner. Er begge brukbare for 737, eller kan en bare bruke den lengste? Andenes er jo et skikkelig vindhol, så det hadde kanskje vært greit :P

Apropo Andenes, flyplassen der har vel to rullebaner. Er begge brukbare for 737, eller kan en bare bruke den lengste? Andenes er jo et skikkelig vindhol, så det hadde kanskje vært greit :P

Den er i underkant av 1700 meter, så det er vel i grenseland alt etter vekt. Den brukes uansett svært skjelden, vindforholdene du referer til er ikke så ille og ofte relativt på langs av hovedbanen ;)

Norwegian melder om at flere av rutene til/fra Andenes til sommeren er så godt som fullbooket. -Kommer i Andøyposten (lokalavisa) i morgens papirutgave...

Andenes er ikke et "vindhol" på sommeren, IL-2 - du kan jo ta Norwegian til ANX til sommeren og finne det ut selv ;)

Norwegian skal i følge ei regional avis sette inn en av de nye (B738) på første dag med OSL-ANX-OSL - dagen etter flyshowet.

Back