Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004

Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Jeg tipper Bendik Heggelund, tillitsvalgt for flygelederne i Røyken :)

Originally posted by BU662

Og hvilked "Real Norwegian" vil pryde tailen????

burde det ikke være den minister der med sit forbud mod bonus programmer reelt lagde grunden til DY der fik en hædersplads

Originally posted by BU662

Og hvilked "Real Norwegian" vil pryde tailen????

burde det ikke være den minister der med sit forbud mod bonus programmer reelt lagde grunden til DY der fik en hædersplads

Med bokstavene "KR" i slutten av registreringen, så tenker jeg mitt om det flyet... :)

Originally posted by Concorde

Lettkledd Randi Flesland

å fy... det var ett bilde jeg GODT kunne ha klart meg uten nå rett før lunsj

De bør få flyutnyttelsen opp fra 7 timer om dagen før de skaffer nye fly. Ikke en nyhet som gjør at jeg får lyst til å kjøpe aksjer der.

Originally posted by BEF
Med bokstavene "KR" i slutten av registreringen, så tenker jeg mitt om det flyet... :)

Onkel Skrue? :hoho

Det er person med initialene KR som har dette på alle sine fly. Gjett hvem :p

Here we go med nok en "hvem-er-den-neste-på-DY-halene" tråd? :)

Håper på Wanny Woldstad, første fangstkvinne på Svalbard.

Hva med en kjent norsk innvandrer - som også er litt mørkere i huden enn det som er vanlig på halen i dag?

Originally posted by Isbamse

De bør få flyutnyttelsen opp fra 7 timer om dagen før de skaffer nye fly. Ikke en nyhet som gjør at jeg får lyst til å kjøpe aksjer der.

Nå er det som nevt i tidligere tråder en erstatningmaskin for de andre som skal på sjekk, det vil jo være 1-2 maskiner på c-sjekk ....

Originally posted by EB

Hva med en kjent norsk innvandrer - som også er litt mørkere i huden enn det som er vanlig på halen i dag?

Shabana Rehman som løfter Mulla Krekar kanskje?

Originally posted by EB

Ya right'y...

Klistre på en turbantull på halen, så vi med den siste tidens hendelser friskt i minne kan skremme vekk litt flere passasjerer... :p

selv om maskinen i første omgang vil være erstatter for de som skal inn på c-sjekk, vil det jo etterhvert være 12 maskiner i drift - og da MÅ Norwegian finne på noe som får opp flyutnyttelsen. Jeg ser at DY har begynt å øke frekvensene på de tunge destinasjonene i Sør-Norge, noe som nok er smart. Norske (business) flypassasjerer er mer opptatt av frekvens enn pris, så det er nok lurt om de skal behlde business-pax.

Blir ikke overrasket om de kliner en Edvard (Greig eller Munch) på halen denne gang. Husk at det er samme krav for å komme på Norwegian-halen, som å komme på pengesedler - du må være STEIN DAU!)

Wenche Foss hadde jo ønskeom å komme på halen.......Men det gikk jo ikke ...:p

Originally posted by CK
Husk at det er samme krav for å komme på Norwegian-halen, som å komme på pengesedler - du må være STEIN DAU!)

Kristian Birkeland gjør seg sikkert like godt på en flyhale som på penger.

Men jeg går fortsatt for Wanny Woldstad.

CK er inne på noe viktig. DY er nødt til å få flyene i lufta mer. De står jo langt mer på bakken enn i lufta i løpet av 1 døgn. Dessuten vil nok økt antall avganger i sør-Norge i vinter bli langt mer verdsatt blant de reisende. I vinter reduseres jo utenlandavgangene betraktelig, mens man fjerner ruter til LYR, Kirkenes, Ålesund. I tillegg reduserers avganger til f.eks Harstad/Narvik så her må man jo ha frigitt mye "flytid". Klarer ikke helt se hvor de har tenkt å sette den inn. Slike jeg kan se må jo flyene stå enda mer på bakken i vinter enn i sommer.

Back