Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004

Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Jeg tipper Bendik Heggelund, tillitsvalgt for flygelederne i Røyken :)
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Originally posted by BU662


Og hvilked "Real Norwegian" vil pryde tailen????

burde det ikke være den minister der med sit forbud mod bonus programmer reelt lagde grunden til DY der fik en hædersplads
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Originally posted by BU662


Og hvilked "Real Norwegian" vil pryde tailen????

burde det ikke være den minister der med sit forbud mod bonus programmer reelt lagde grunden til DY der fik en hædersplads
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Med bokstavene "KR" i slutten av registreringen, så tenker jeg mitt om det flyet... :)
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Originally posted by Concorde


Lettkledd Randi Flesland

å fy... det var ett bilde jeg GODT kunne ha klart meg uten nå rett før lunsj
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

De bør få flyutnyttelsen opp fra 7 timer om dagen før de skaffer nye fly. Ikke en nyhet som gjør at jeg får lyst til å kjøpe aksjer der.
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Originally posted by BEF
Med bokstavene "KR" i slutten av registreringen, så tenker jeg mitt om det flyet... :)

Onkel Skrue? :hoho
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Det er person med initialene KR som har dette på alle sine fly. Gjett hvem :p
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Here we go med nok en "hvem-er-den-neste-på-DY-halene" tråd? :)

Håper på Wanny Woldstad, første fangstkvinne på Svalbard.
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Hva med en kjent norsk innvandrer - som også er litt mørkere i huden enn det som er vanlig på halen i dag?
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Originally posted by Isbamse


De bør få flyutnyttelsen opp fra 7 timer om dagen før de skaffer nye fly. Ikke en nyhet som gjør at jeg får lyst til å kjøpe aksjer der.

Nå er det som nevt i tidligere tråder en erstatningmaskin for de andre som skal på sjekk, det vil jo være 1-2 maskiner på c-sjekk ....
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Originally posted by EB


Hva med en kjent norsk innvandrer - som også er litt mørkere i huden enn det som er vanlig på halen i dag?

Shabana Rehman som løfter Mulla Krekar kanskje?
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Originally posted by EB


Hva med en kjent norsk innvandrer - som også er litt mørkere i huden enn det som er vanlig på halen i dag?

Ya right'y...

Klistre på en turbantull på halen, så vi med den siste tidens hendelser friskt i minne kan skremme vekk litt flere passasjerer... :p
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

selv om maskinen i første omgang vil være erstatter for de som skal inn på c-sjekk, vil det jo etterhvert være 12 maskiner i drift - og da MÅ Norwegian finne på noe som får opp flyutnyttelsen. Jeg ser at DY har begynt å øke frekvensene på de tunge destinasjonene i Sør-Norge, noe som nok er smart. Norske (business) flypassasjerer er mer opptatt av frekvens enn pris, så det er nok lurt om de skal behlde business-pax.

Blir ikke overrasket om de kliner en Edvard (Greig eller Munch) på halen denne gang. Husk at det er samme krav for å komme på Norwegian-halen, som å komme på pengesedler - du må være STEIN DAU!)
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Wenche Foss hadde jo ønskeom å komme på halen.......Men det gikk jo ikke ...:p
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

Originally posted by CK
Husk at det er samme krav for å komme på Norwegian-halen, som å komme på pengesedler - du må være STEIN DAU!)

Kristian Birkeland gjør seg sikkert like godt på en flyhale som på penger.

Men jeg går fortsatt for Wanny Woldstad.
 
Replying to Topic 'Norwegians no. 12 i drift fra 1.11.2004'

CK er inne på noe viktig. DY er nødt til å få flyene i lufta mer. De står jo langt mer på bakken enn i lufta i løpet av 1 døgn. Dessuten vil nok økt antall avganger i sør-Norge i vinter bli langt mer verdsatt blant de reisende. I vinter reduseres jo utenlandavgangene betraktelig, mens man fjerner ruter til LYR, Kirkenes, Ålesund. I tillegg reduserers avganger til f.eks Harstad/Narvik så her må man jo ha frigitt mye "flytid". Klarer ikke helt se hvor de har tenkt å sette den inn. Slike jeg kan se må jo flyene stå enda mer på bakken i vinter enn i sommer.
 
Back
Top