Skjønner ikke hvor du har denne visjonen fra. Har enda tilgode å finne den. Men på Norwegian sine internettsider finner en selskapet visjon...som er annerledes enn den som EB tror Norwegian har:Originally posted by EB
Ikke helt... DY har som visjon å være et alternativ innenriks i Norge!!!
Hva er det som snart skal flys fra Bergen og Trondheim? Budapest finner jeg ingen info om.Originally posted by DY
Trodde Budapest-rutene var veldig bra for Norwegian. Det samme med Praha...siden de nå skal fly fra Bergen og Trondheim også.
Ser nå at det jeg har skrevet kunne bli misforstått, og har blitt det. Jeg har nok uttrykt meg klumsete.Originally posted by Cedlind
Hva er det som snart skal flys fra Bergen og Trondheim? Budapest finner jeg ingen info om.Originally posted by DY
Trodde Budapest-rutene var veldig bra for Norwegian. Det samme med Praha...siden de nå skal fly fra Bergen og Trondheim også.
Praha har man vel flydd en stund nå.
Ikke noe å lure på det. Selvsagt er det flere som har gjort det......og dem reiser nå på billigste billett med Norwegian istedenfor en dyrere billett hos Norwegian eller SASBraathens.Originally posted by CK
lurer på om ikke mange har "sittet på gjerdet" som skulle reise mellom OSL og ALF i april, og ventet på hvordan det gikk med kampanjen. Det ville jeg gjort
Selvsagt refunderes ikke prisen for dem som allerede HAR kjøpt billett. Men tilbudet er ennå ikke lagt ut hverken til ALF eller EVE. Går en inn nå så ser en fortsatt at prisen på enkelte dager er høyere enn billigste pris. Kanskje salget starter 1.april....Originally posted by SK384
Nå selges nok ikke alle setene til 453 kroner. En god del har kjøpt billetter i april tidligere til betydelig høyere pris. Tviler på om Norwegian vil refunderere differansen mellom disse billettene og laveste pris for de som allerede har kjøpt billetter.
Tja - kommer an på hva en skal da.....Originally posted by EB
Flyr du like langt (den andre veien) sydover...så kommer du da til mer spennende destinasjoner enn Alta. Billigere å leve er det også der...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.