Norwegians Jubileumssalg!

kimpe

Jet-setter :)
Medlem
Er vel snakk om at Norwegian skal ha tidenes største salg den 21 Aug.. Ikke mange timer tilbake nå, så er det noen som vet mer om dette?

Starter de ved midnatt og hva kan vi evt forvente oss?

Kim

Halvveis relevant til tråden - tjener man Eurobonus-poeng hvis man har Eurobonus-MC/-AmEx/-DC og bruker dette til å kjøpe innenriksbilletter med Norwegian? :)

Ser frem til salget!

Halvveis relevant til tråden - tjener man Eurobonus-poeng hvis man har Eurobonus-MC/-AmEx/-DC og bruker dette til å kjøpe innenriksbilletter med Norwegian? :)

Ser frem til salget!

Ja. Man tjener poeng på alt man handler med kort knyttet til EB.

Bortsett fra innenriksflygninger med SAS, vel?

Altså. Man tjener foreløpig ikke bonuspoeng på flyreisen som man gjør ellers i verrden. Men selve transaksjonen får man vel poeng for så vidt jeg har skjønt det rett.

Men noen får ta å arrestere meg hvis jeg tuller nå.

På FB
"Melding til alle Bergensere!
Som en takk for 10 års godt samarbeid gir vi dere tidenes tilbud på ruter fra Bergen, tilbudet gjelder kun i dag! For å få tilbudet må du komme på vår stand på Festplassen og mellom kl 12 og 15. Der kan du også delta i en konkurranse om å vinne en tur for to. Bli med på vår 10 års feriering"

Endel destinationer til 289 pr vei.

Edit: Stort sett er det noen få avganger pr måned til 289 og returen koster MYE mer. Juksesalg!

Last edited:
Fra siden med "10 års salg" linker de bare vanlig lavpriskalender. Sjekket et par flighter hvor jeg har fulgt med på prisen og den er uendret. I Norge er det ikke lov å kalle noe salg om man ikke kan dokumentere at prisen faktisk er satt ned.

Ja, dette var skuffende gitt!

Mye bedre verdi og destinasjoner med SAS sitt salg, og har også sammenliknet noen priser som ikke har blitt satt ned i det hele tatt fra i går..

Jukse-salg var et godt ord.. hehe.

Fant Trondheim-Sandefjord til 149 jeg også, ellers lite.. Men denne prisen var også slik før salget startet da..

Fant Trondheim-Sandefjord til 149 jeg også, ellers lite.. Men denne prisen var også slik før salget startet da..

Destinasjonene jeg merket meg i går ligger i dag 100,- under det de var i går. Men ikke akkurat noe å rope høyt hurra for dette nei.

Last edited:
Kjenner jeg er litt skuffet, trodde de skulle slå litt mer på stortrommen...

Iflg. Facebook, så er du langt fra den eneste der er skuffet over dette såkaldte "Tidenes salg", som vel bare er et helt vanligt salg (og i rigtigt mange tilfælde bare helt vanlige priser, som også var tilgængelige igår), med lidt billige udrejser og meget dyrere hjemrejser, men pakket ind i lidt andet papir.

Forøvrigt kan det også konkluderes at SAS ikke er er de eneste der slider med deres website når der er mange brugere på samtidigt.

Iflg. Facebook, så er du langt fra den eneste der er skuffet over dette såkaldte "Tidenes salg", som vel bare er et helt vanligt salg (og i rigtigt mange tilfælde bare helt vanlige priser, som også var tilgængelige igår), med lidt billige udrejser og meget dyrere hjemrejser, men pakket ind i lidt andet papir.

Forøvrigt kan det også konkluderes at SAS ikke er er de eneste der slider med deres website når der er mange brugere på samtidigt.

Trur ikke Norwegian bruker ord som tidenes og kjemepekupp(Ifra Facebook:p)
etter dette.

Hei,

Er det noen som har kampanjekoden som ble delt ut på festplassen i Bergen i dag? Norwegian har teaset 50% på alle direkteruter fra Bergen.

Back