SmartLynx 320 ES-SAZ påväg till ARN på NSZ-callsign.
Dåligt med egna maskiner?
Er vel heller at deres nye maskiner (stod 5 stk på OSL når jeg gikk av jobb onsdags morgen) er ørlite granne forsinket med klargjøringen til tjeneste, og at de leier inn ekstra for en periode. DAT skal og fly med en 320 for dem ut fra CPH fremover en stund hørte jeg noen nevnte for noen dager siden
Riktig. Innkommende fly er litt forsinket. Så wetlease periode fra Søndag 27. Mars til Torsdag 31. Mars.
Per nå ES-SAZ, OY-JZP og YL-LDD
SE-RTB, LN-NIN og LN-NIK skal settes i trafikk 31. Mars.
LN-NIO og SE-RXA skal settes i trafikk 8. April.
Så kun en snau uke med wetlease forhåpentligvis.
https://www.planespotters.net/airframe/boeing-737-800-se-rxa-norwegian-air-sweden-aoc/egx6l1SE-RXA som i 787?
SE-RXA som i 787?
Som i "gamledager" dette![]()
Ser både 9H-HUB (AirHub) og EC-NLK (AlbaStar) flyr fra OSL i morgen, henholdsvis til ALC og LIS.
Har ikke førstenevnte hatt endel turer for dem til ALC og AGP siden sommerprogrammets start?
Og på morgenen idag kommer en annen raritet fra et selskap jeg aldri har hørt om, EC-NLK, fra Alba Star Airlines i Spania.
Kommer tom inn i DY8950 fra Tirana kl. 0605
Eller kanskje den kom fra TRN TorinoI går var den visst en tur til Bardufoss som charter på egen kode.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.