Norwegians Dubai-rute, frem og tilbake om stoppdato

LN-RRE

Data warehouse consultant
Jeg lurer på å reise til Dubai med Norwegian og ser at de har billetter for salg på norwegian.no til en god pris. Det var snakk om at denne ruten ble stoppet opp (den ble tatt av nett noen timer senere) men nå er den tilbake.

Mulig å reise med Norwegian eller er det feil at billettene ligger for salg nå? Jeg tenker det finnes folk som jobber i Norwegian / Handlere / Avinor / andre her som sikkert kan hjelpe meg med spørsmålet.

Takker

Re: To Dubai or not to do

- Systemet er nå oppdatert, slik at det ikke er mulig å kjøpe billett til Dubai. Vi har i løpet av de siste 14 dagene fått så mange kanselleringer på denne ruten at vi må terminere den for resten av sesongen - tre uker før planlagt.

Norwegian-talsmannen beklager overfor alle som har bestilt Dubai-billett hos dem, og forsikrer at Norwegian jobber med å gi alle kundene plass hos andre selskaper som også flyr direkte til Dubai.
http://www.vg.no/forbruker/reise/lu...norwegian-femdoblet-billettprisen/a/23412486/

Virker dermed som norwegian stenger ruten tidligere enn planlagt.

Når er det snakk om og hva er "en god pris"? Anbefaler å bruke søkemotorer som sammenligner ulike selskap, f.eks. kayak.no. Norwegian er ikke alltid billigst. Sjekket to forskjellige uker i oktober/november, og da var Qatar, Emirates, Aeroflot, KLM, Turkish og Lufthansa alle billigere. Da får du mat og drikke, IFE og bonuspoeng i tillegg.

Norwegian har bestemt seg for å fly Dubai de siste 3 uker av sesongen allikevel!

Hei og takk for svar begge. Til en god pris var 2110 kr t/r (900 / 1210). Datoen var 13. - 18. april f.eks. Ser ut til at de fortsatt har billettene ute.

Hei og takk for svar begge. Til en god pris var 2110 kr t/r (900 / 1210). Datoen var 13. - 18. april f.eks. Ser ut til at de fortsatt har billettene ute.
Er nok dårlig belegg da, så det kan bli en billig og behagelig tur med DY. På nesten samme datoer (12. - 17. april) skal Emirates ha 2871,-. Begge er direkte, men EK har litt bedre rutetider (ankomst 23:45 i stedet for 02:00, retur 07:15 i stedet for 04:00), og med mat/drikke og underholdning inkludert hadde jeg vurdert å betale ~700 kr ekstra. Husk å ta med bagasje/setevalg/kredittkortgebyr i DY-prisen.

Er vel ikke så merkelig om Norwegian nå sliter på denne ruten. Så får vi se om den i det hele tatt kommer tilbake neste vinter.

Når flyr Norwegian Oslo-Dubai?

Troede egentlig, at Norwegian fortsat flyver OSL-DXB, men kan ikke finde afgange. Hvornår er de stoppet med det? Der er heller ikke sat flyvninger op i vinterhalvåret W15.

Siste for sesongen var rundt 20/4
Starter vel opp igjen 27/9
Billetter er bookbare på norwegian.no

Last edited:
Oslo-Dubai med Norwegian

Hei,

Jeg ser at ruten fra Oslo-Dubai med DY går kun ut oktober. Betyr det at DY slutten å fly denne ruten?

Tipper Oslo-Dubai er en av de første rutene Norwegian setter opp max flyet. Så da kutter de nok ikke den ruten selv om den kanskje ikke er lønnsom per i dag.

Back