Hvor mange av maskinene er ETOPS godkjent? Mtp de nye rutene som nå starter opp, så trenger de jo en god del fly til dette
Og KHB. KKX gikk også dit, men den er i trafikk for Bul Air som LZ-BVL og flyr wetlease for Condor ut fra FRA i delvise Thomas Cook-farger.Ln-KHA og KHC skal begge stå i SOF. Det er nok en av de.
Skal Norwegian fase ut noen av 737 sine i år ?
Nå får jeg ikke sjekket akkurat her og nå, da jeg bare er på mobilen. Men i hver kvartalsrapport så står det normalt hvor mange fly som skal ut og inn. Nå husker jeg ikke hva tallet var, men var flere -800 maskiner som var planlagt ut
En æra er over for flyselskapet Norwegian. Selskapet har nå mottatt sitt aller siste eksemplar av flytypen Boeing 737–800. Onsdag formiddag landet flyet med konsernsjef Bjørn Kjos ombord på Oslo Lufthavn etter å ha blitt hentet på flyfabrikken utenfor Seattle.
Oslo – Athens eff 16AUG18 1 weekly
Oslo – Barcelona eff 10AUG18 1 weekly
Oslo – Bergen eff 14AUG18 4 weekly
Oslo – Billund eff 19AUG18 1 weekly
Oslo – Bordeaux 19AUG18 – 14OCT18 1 weekly
Oslo – Budapest eff 14AUG18 1 weekly
Oslo – Copenhagen eff 11AUG18 4 weekly
Oslo – Dublin eff 12AUG18 5 weekly
Oslo – London Gatwick eff 11AUG18 4 weekly
Oslo – Malaga eff 15AUG18 1 weekly
Oslo – Nice eff 10AUG18 6 weekly
Oslo – Paris CDG eff 17AUG18 1 weekly
Oslo – Prague eff 13AUG18 3 weekly
Oslo – Stockholm Arlanda eff 13AUG18 2 weekly
Oslo – Trondheim 21OCT18
Oslo – Warsaw eff 15AUG18 1 weekly
Ser ut som Norwegian Air Shuttle (DY - altså den norske delen) får sin første 737-max8 i August, og dermed får OSL basen en rekke flighter operert av max'en
https://www.routesonline.com/news/3...an-files-737-max-8-oslo-network-aug-oct-2018/
Foreløpig relativt spredt hvor de brukes
Norwegian Air Shuttle ASA - Sale of six 737-800 aircraft
Arctic Aviation Assets, a subsidiary of Norwegian Air Shuttle ASA ("the Company"), has today signed an agreement for sale of two Boeing 737-800 aircraft. The aircraft are currently operated by the Company, and the delivery will take place in third quarter 2019. The transaction is expected to increase the Company's liquidity by USD 23 million after repayment of debt.
Med MAXene fortsatt parkert og alle salgene som nå er gjennomført eller som snart er det: Norwegians kapasitet i Q1 2020 (og trolig Q2 avhengig av MAX) vil vel da være vesentlig mindre enn Q1 2019?
Og vil de ikke da ha for mye crew?
Med MAXene fortsatt parkert og alle salgene som nå er gjennomført eller som snart er det: Norwegians kapasitet i Q1 2020 (og trolig Q2 avhengig av MAX) vil vel da være vesentlig mindre enn Q1 2019?
Og vil de ikke da ha for mye crew?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.