Reiser fra Oslo til Alicante i September. Mottok mail på tirsdag at begge flightene skal opereres av DAT.
Sto en plass at DAT skal fly en A320 ut fra OSL ut sommerprogrammet også.
Ytterligere enda mer forsinkelse fra Boeing for hver måned som går.
Reiser fra Oslo til Alicante i September. Mottok mail på tirsdag at begge flightene skal opereres av DAT.
LY-CCK från Heston flyger för D8 på ARN sen igår 2/8. Vet ej hur länge den blir kvar.
SE-RPU kom tillbaka i trafik igår kväll efter några dagar på backen, och idag står SE-RTC still. Kanske därför LY-CCK hämtats in?
320-wetleasen fra DAT har forresten blitt dyrere enn ventet i sommer. De har trengt airstarter en del dager får jeg høre, og ofte har det måtte bli leid inn fra andre handlere enn Menzies. Da ryker det fort flere titusen kroner. Selvfølgelig likevel bedre enn cnl
Det er godt mulig. Har sett wetlease avtaler hvor det står som både inkludert og ikkeDet regner jeg med Norwegian «viderefakturerer» DAT for/endret pris for innleien.
Er dette DAT fly med DOT crew?
...blant annet sørge for at servicekonsept ol gjennomføres på riktig måte
Det er da ikke noe service ombord hos Norwegian?
Det er da ikke noe service ombord hos Norwegian?
Du har ikke reist mye med Norwegian skjønner jeg....:mol
Hva er egentlig service? Personlig service handler jo om relasjonen mellom mennesker og skal naturligvis utøves av den/de som er på jobb. Oppfattelsen er 100% subjektiv. Og så er det jo slik at man må være mottakelig for å motta denne servicen. Hjelper ikke om yteren gir alt de makter, om mottaker ikke ønsker å være med på leken.
Så har jeg fløyet mye til Trondheim hvor jeg ikke har sett noe til crewet når vi var i luften.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.