• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian vurderer drivstoffavgift

Men endrer egentlig billettprisen totalt seg noe? Jeg synes det stadig vekk mases om drivstoffavgift hos det ene og andre selskapet, mens laveste tilgjengelige totalpris holder seg på samme nivå som før avgiften.
 
Men endrer egentlig billettprisen totalt seg noe? Jeg synes det stadig vekk mases om drivstoffavgift hos det ene og andre selskapet, mens laveste tilgjengelige totalpris holder seg på samme nivå som før avgiften.

Kan synes som de endrer tilgjengelighet på de billigste billettene.

Poenget mitt er at om de legger på en justering som drivstoff-avgift eller billettpris spiller det liten rolle i betalingsøyeblikket. Dersom man får cash-back av netto billettpris (noe man gjør hos DY) eller rabatt på netto billettpris (noe en del storkunder har) slår det inn. Blir alle justering av pris tatt ut i fueltillegg så sitter man til slutt igjen med null bonus/rabatt.

Rabatt/bonus på netto billettpris (dvs. eks. avgifter) er greit nok, at fueltillegg holdes utenfor billettprisen i denne sammenheng synes jeg er en uting.
 
Back
Top