Norwegian vinterprogram 25/26

Flyr

ScanFlyer Blue
Er inne på Norwegian sitt rutekart og ser at rutene for vinterprogrammet 25/26 er lagt ut.

En rask kjik ser jeg at BGY ikke er lagt ut, men den kom i gang i midten av des denne sesongen så kan vel fortsatt dukke opp

En rask kjik ser jeg at BGY ikke er lagt ut, men den kom i gang i midten av des denne sesongen så kan vel fortsatt dukke opp

Det er vel primært eksisterende runder som flys alt fra slutten av oktober som ligger ute?

Antar det også gjelder BLL-LGW, som starter i sommer.

Ser ut som den i hvert fall til vinteren går LGW-BLL-LGW på D83XXX-nummer, så da starter den nok dagen på CPH.
Den får også nesten 1,5 time stopp på BLL, men er vel kanskje slots på LGW som er begrensningen her.

Ifølge Flightconnections.com ser det ut til at Norwegian åpner en ny rute mellom Stockholm og Sharm el-Sheikh fra 27. oktober, med én ukentlig avgang. Ruten er foreløpig ikke tilgjengelig på Norwegians egne nettsider, og selskapet har heller ikke offisielt annonsert den – dersom den i det hele tatt blir noe av.

Får ikke opp kveldsavgangen SVG-LGW når jeg søker på fredag 21. november. Er det reduksjon her når vinterprogrammet starter?

Får ikke opp kveldsavgangen SVG-LGW når jeg søker på fredag 21. november. Er det reduksjon her når vinterprogrammet starter?

Ser ut som de har redusert til 4 ukentlig i vinter,
morrasavgang på mandag og fredag og kveldsavgang på torsdag og søndag.

Back