Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Virker jo veldig fornuftig. Ser man kan ikke booke det på Norwegian sine sider, men det kommer kanskje etterhvert? Har Norwegian i det hele tatt begynt å selge WF ruter på sine sider?
RVN 0835-1015 LGW (Wed)
RVN 1010-1150 LGW (Mon)
RVN 1525-1705 LGW (Fri)
LGW 1055-1615 RVN (Wed)
LGW 1230-1750 RVN (Mon)
LGW 1745-2305 RVN (Fri)
Hvilke baser flys de to RVN rutene til/fra?
Vi har vel alle lyst til å se noen spenstige satsinger -- men med Karlsen ved roret tror jeg vi skal se veldig fornuftige, langsiktige justeringer og synergivirkninger til å begynne med. Det er nok å ta i for å optimalisere dagens program bare -- tenk forbindelser via TRD, BGO og OSL. Tenker de vil ta seg tid til å la det gå seg til og så se hvor behovene reiser seg.
Det vil sikkert by seg muligheter til å justere litt -- så som E2 som ikke blir brukt til STN fra BGO etc. -- det hadde vært interessant å se WF satse på KRS, AES, BOO etc. til utland -- der DYs fly kanskje er for store -- men holder ikke pusten![]()
KRS ble vel forsøkt av FlyNonstop
Widerøe har vel også prøvd Kristiansand-London uten hell…
Widerøe Norsk Air du tenker på? Den gikk jo TRF-KRS-STN med EMB120
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.