• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian venter med Oslo-Ålesund

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
Re: Norwegian venter med Oslo-Ålesund

Smart avgjørelse av Norwegian vil jeg tro. Aldri skjønt hvorfor Ålesund skal være så attraktivt....og enda mindre når detviser seg at bedriftene ikke benytter seg noe av dem når dem flyr på ruta.
Bruk heller flyene til destinasjoner som "verdsetter" at Norwegian flyr.

Enig... Ålesund ble vel valgt i sin tid på grunn av egoet til et av bybarna... At Norwegian fulgte skjønte jeg aldri... Nei da bør heller DY satse på Oslo, Trondheim og Bergen...

Originally posted by EB
Enig... Ålesund ble vel valgt i sin tid på grunn av egoet til et av bybarna... At Norwegian fulgte skjønte jeg aldri... Nei da bør heller DY satse på Oslo, Trondheim og Bergen...
Enig...og kanskje satse på en rute til utlandet fra Stavanger ved neste korsvei. At Norwegian la ned London/STN syntes jeg ikke var så rart siden ruta nesten ikke ble markedsført...og at SAS flyr 2 ganger daglig til London allerede...samt Ryanair flyr med B737-800 fra Haugesund. Sats heller på en rute fra Stavanger til en av de rutene Praha, Dubrovnik, Budapest, Alpene f.eks.

Eller hvis de skal start til våren i 2006..hvorfor ikke ( Oslo )-Tromsø - Longyearbyen . Da kan de markedsføre seg helt fram til oppstart , og igjen få benyttet det ekstra naviagasjonsutstyret de installerte i fjor ( og ikke bruker lenger..:laola

Gi oss enda flere Italiaruter fra OSL...og med flere avganger pr uke slik at det kan dekke lang-week-end behovet!!!

Spørs om de tør starte opp til LYR igjen......
De hadde jo ugunstige tider forrige gang så det må nok forbedres. Å fly OSL-TOS-LYR t/r blir jo et brudd i punkt til punkt trafikken som er konseptet til Norwegian.

Og dem blir sikkert anklaget for å skumme fløten med en sommerrute....:nor

problemet med LYR er jo at det er vanskelig å øke totalmarkedet, som DY må gjøre om de forventer å tjene penger på Svalbard. Norske myndigheter vil egentlig ikke ha flere turister til Svalbard, og hotellkapasiteten er vel rimelig sprengt i høysesong (eller hele årt?).

Back