Norwegian - Undercover Boss Norge

Artig!
Trodde et lite øyeblikk at det var Kjosern selv som skulle være med, men det hadde muligens vært litt vanskelig å få til..

Gleder meg til å se dette!

"Premiering" av folk som bruker automatene til check-in - får se om det ikke skjer noe der på slutten av programmet da? Blir spennende hva det vil resultere i, men liker idéen!

Synes han også kunne tatt en tur innom teknisk vedlikehold da... :p

Nå var det vel det kommersielle han ville se på - hvordan de møter passasjerene, som han sa selv.

For et herlig program. Flotte folk og mye humor. En fin og klok mann den "Hansa" :-)

Edit: Ble rent rørt, jeg :p Så flott han ordnet det for disse folka!

Last edited:
Hyggelig program! Ser ut til å være mye entusiasme og pågangsmot både i ledelsen og lengre nede i systemet, selv om det streng tatt vel bare var 1 av 4 som var Norwegian-ansatte.

Flott utgave av programmet dette..Var nesten like mye latter på han som Kjosern også.. :D

Hvor mange la merke til at det stod "MOL" på tag'en som ble printet da de sjekket inn han militærfyren som skulle til Alta? ^_^

Men det var ikkje mange Norwegian ansatte som var med i programmet egentlig da dei fleste jobba i andre selskap som leverer tjenester til Norwegian?

Er nå uansett fint at et flyselskap fikk være med i et program som dette - er ganske lei av at de stort sett kun er med i de
patetiske programmene som Forbrukerinspektørene og Tv2 Hjelper Deg hvor man stort sett blir mer irritert/etc enn hjulpet...
Tror nok at mange hadde et smil om munnen i slutten av dette programmet ;)

Takk Martin, Tv2 sumo var ikke så dumt det. Fikk jo med meg nyhetskanalen ++ på kjøpet og :)

Flott program, herlig humør på sjefen og ikke minst på stewarden i lufta.

Når det gjelder baggasjesystemet på OSL, så fremsto det kanskje som vel dramatisert. Den kapasitetsmessige siden (det å ikke ha redundancies) er greit, men fikk aldri inntrykket av at det skulle være skadelig for normalt forsvarlig pakket baggasje. De som legger en vinflaske i bunnen av kofferten vil alltid få denne knust uansett. Men men, skader ikke å forbedre det :)

Problemet med baggasjeanlegget var heller med tanke på sikkerheten for de ansatte. Har du handå de der når en stor koffert kommer fykende ned sklia...

Ah! Oppdaget nå at siden jeg har fotball-sumo har jeg fått en tidsbgrenset 'all access' ... :) Programmet skal ses i kveld..!

Back