Norwegian tilbake til M&R

Interessant kommentar fra Kjos om at rullebanen i Molde er fort kort for en full-lastet 733. Tror kanskje det var andre faktorer som medvirket til at Norwegian trakk seg ut :rolleyes:

Jaja, selvsagt svarer Kjos dette på spørsmål fra overivrige journliaster. Et annet svar ville jo vært oppsiktsvekkende! Man kan vel neppe vente noe før til neste sommer, for man har vel ikke fly nok?

Som jeg trodde, her er slik det nøyaktig ble sagt:

Journalist: - Betyr dette at det er svært aktuelt å begynne å fly til Nordvestlandet ?

BK: - Altså.. det er aktuelt - det er en desitnasjon som er aktuelt for oss å begynne å fly på. Det er mer et spørsmål om når vi får kapasitet tilgjengelig.

Han sier at man også vil se på Molde igjen.

Originally posted by ThomAAs

Jeg kan jo bare håpe. Men skulle ikke Molde utvides?

Molde holder på å utvides i dette øyeblikk. Et bilde jeg tok da jeg var ute med båten for et par dager siden. En båt fulllastet med stein til rullebanen! Kan prøve å få tatt noen flere bilder når kameraet mitt kommer tilbake fra støvrens og været og sjøforholdene tillater det!

EDIT: Glemte det viktigste - bildet!

Attachments

• 08062007(001) (Large) (Medium).jpg
    08062007(001) (Large) (Medium).jpg
    37.8 KB · Views: 13
Kremt - til Vestfold-kommentaren:

Haha, sjekk bildet som ble lagt ut av andeik. Slike sunnmørsalper har dere ikke i Vestfold!:colgate:

Til Someone - nettopp, det er jo NRK M&R som hele tiden prøver å skape inntrykk av at DY kommer tilbake...

(Ble litt feil sitat i forrige innlegg - beklager)

Originally posted by AirbusTero

Originally posted by Someone

Han sier egentlig ingenting. Dvs ett "Ja, men nei" svar:p

Haha, sjekk bildet som ble lagt ut av andeik. Slike sunnmørsalper har dere ikke i Vestfold!:colgate:

Tja, det er iallefall ikke Sunnmørsalper, men Romsdalsalper:p

Originally posted by MD11

Feil igjen ;) De bildene er rettet nettopp rett mot Sunnmørsalpene. Her er et bilde tatt ovenfra fra LN-RRY i februar mot Strandafjellet.

Attachments

• stranda (Medium).JPG
    stranda (Medium).JPG
    51.2 KB · Views: 13
Originally posted by andeik

Originally posted by MD11

Feil igjen ;) De bildene er rettet nettopp rett mot Sunnmørsalpene. Her er et bilde tatt ovenfra fra LN-RRY i februar mot Strandafjellet.

Da sier vi Møre og Romsdalsalper^_^

Originally posted by Desk pilot

Interessant kommentar fra Kjos om at rullebanen i Molde er fort kort for en full-lastet 733. Tror kanskje det var andre faktorer som medvirket til at Norwegian trakk seg ut :rolleyes:

At DY ikke satses sist, er vel ingen bombe. De hadde en daglig rundtur midt på dagen. Kommer de tilbake må de i alle fall gå mot SAS, med en rundtur morgen (gjerne overnatting på MOL) og en på ettermiddag.

Ellers blir det rett og slett umulig å ta opp konkurransen mot pax som betaler skjorta.

Surmøringene er mestere i å mase om nye ruter for så å la være å benytte dem når de dukker opp.

Vi får se hvordan det går denne gangen.

Back