Norwegian stoppar passagerare till Dubai

Typiskt Norwegian. Varför ska de alltid hålla på med konstigheter gällande biljetter och annat?
I ett avsnitt av Stockholm Arlanda var ju ett par tvungna att köpa nya biljetter då deras gamla hade blivit avbokade. Dessutom för 4 gånger priset.

Typiskt Norwegian. Varför ska de alltid hålla på med konstigheter gällande biljetter och annat?
I ett avsnitt av Stockholm Arlanda var ju ett par tvungna att köpa nya biljetter då deras gamla hade blivit avbokade. Dessutom för 4 gånger priset.

Man ikke reise med billetter som er avbooket uansett flyselskap. Uansett hva som er grunnen her er det alltid en forklaring bak det som har skjedd. Jeg regner med du vet mer om saken?

Typisk Norwegian......?
Regner med du har en hel masse eksempler på tilsvarende saker der Norwegian er involvert......

Men så ble det også sagt etterpå, at Norwegian tok på seg skylden i den saken, og passasjeren fikk refundert det de hadde lagt ut for nye billetter.

Men så ble det også sagt etterpå, at Norwegian tok på seg skylden i den saken, og passasjeren fikk refundert det de hadde lagt ut for nye billetter.

Det fikk jeg også med meg..

Videre har jeg også fått med meg at DY har hatt fryktelig mye dumme pass/visum-saker - og forholdsvis mange INADs... Så jeg skjønner jo at de har forsøkt å gjøre noe.

Dubai er jo også litt vanskelig, fordi det er "veldig greit" for innehavere av norske pass, men du skal ikke langt unna "vestlige pass" før visumkravene er strenge.

Timatic, som man jo skal følge sier dette:
Holders of passports containing an Israeli visa or stamps,
need to obtain a clearance issued by the C.I.D. (Crime
Investigation Dept.) before arriva

Merkelig hvis Timatic/TIM - som man jo betaler ågerpris for at skal være oppdatert, har dette feil da...

Den sade ingenting om att Svenska diplomater behövde visum till Egypten och likväl lyckades jag skicka dit en minister dagen innan jul förra året som fick vända vid gränsen och ta första flyget hem.

Den sade ingenting om att Svenska diplomater behövde visum till Egypten och likväl lyckades jag skicka dit en minister dagen innan jul förra året som fick vända vid gränsen och ta första flyget hem.

Husket du hvordan man legger inn "spesielle pass"(servicepass) i timatic da - og leste du hele teksten om visa issuance?;-) )

...og jeg hadde sikkert gjort det samme selv så...

Man ikke reise med billetter som er avbooket uansett flyselskap. Uansett hva som er grunnen her er det alltid en forklaring bak det som har skjedd. Jeg regner med du vet mer om saken?

Det ble vel opplyst senere i programmet av billetten var slettet ved et uhell/ukjent årsak av DY.

Hørtes helt merkelig. Har selv vært både i Emiratene og Libanon de siste årene med Israelsk stempel i passet. I Abu Dhabi blunket de ikke en gang angående dette, men i Beirut bladde de litt fram og tilbake og snakket seg i mellom, men ble så ønsket hjertelig velkommen inn i Libanon.

Hørtes helt merkelig. Har selv vært både i Emiratene og Libanon de siste årene med Israelsk stempel i passet. I Abu Dhabi blunket de ikke en gang angående dette, men i Beirut bladde de litt fram og tilbake og snakket seg i mellom, men ble så ønsket hjertelig velkommen inn i Libanon.

jeg har forsoekt det motsatte...inn i Israel med stempel fra Emiratene i passet og kort sagt gikk det helt greit inn.....men ut igjen var en helt annen affaere....45 minutters avhoer....:cry:

Back