Norwegian / Sterling samarbeidet

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
Originally posted by EB
Dette har jeg som DY påpeker ikke fått med meg...(...uten at det endrer synet mitt på fordelingen forreting/ferie-fritid delingen mellom selskapene!)
Norwegian skal altså fly "tynne" ruter ut fra København, mens Sterling tar seg av de større rutene med sine større maskiner. Kanskje en i framtiden vil se en Sterling-maskin på de tyngste innenlandsrutene i Norge:)

Originally posted by LN-HAT
DY flyr NB's Amsterdam rute hver dag (NB3571-NB3572) ex. lørdager.
I tillegg så skal man operere CPH-PMI, CPH-GRO (Gerona) begge lørdager. Kanskje er det mer og ?

www.cph.dk

Flynummer: NB 3571
Luftfartsselskab: Sterling

Afgang: Københavns Lufthavn
Terminal: Terminal 2
Afgangstidspunkt: 10:50, mandag 2. maj 2005

Ankomst: Amsterdam
Terminal:
Ankomsttidspunkt: 12:05, mandag 2. maj 2005

Antal stop: Non-stop
Flyvetid: 1 t. 15 min.
Flytype: 733 (Boeing 737-300 Passenger)
Klasser: Økonomi

:smokin

De skal også fly for Sterling til Edinburgh.

Originally posted by DY
Originally posted by EB
Dette har jeg som DY påpeker ikke fått med meg...(...uten at det endrer synet mitt på fordelingen forreting/ferie-fritid delingen mellom selskapene!)
Norwegian skal altså fly "tynne" ruter ut fra København, mens Sterling tar seg av de større rutene med sine større maskiner. Kanskje en i framtiden vil se en Sterling-maskin på de tyngste innenlandsrutene i Norge:)

Har nok mer med Kort og Lang å gjøre, enn Tykke og Tynne .............:smokin

Originally posted by DY
Originally posted by EB

Har nok mer med Kort og Lang å gjøre, enn Tykke og Tynne .............:smokin

:up:

Så da viser det seg at Norwegian faktisk skal fly til ganske mange destinasjoner ut fra CPH altså!

Men ikke like mye fokus på Spania som Sterling... Både AMS og EDI har vel en del business....

Og på lørdag skal DY fly CPH-PMI-CPH og CPH-MPL-CPH, også dette ruter ....:up:

Originally posted by EB
Men ikke like mye fokus på Spania som Sterling... Både AMS og EDI har vel en del business....
Ehh...Norwegian reklamerer faktisk ikke med at dem flyr til disse to destinasjonene engang, det er det kun Sterling som gjør....men Norwegian som flyr dem for Sterling likevel.;)
Norwegian har med sine ruter til Murcia, Alicante og Malaga fra Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen forholdsvis bra trøkk på Spanaia vil jeg si

...og jeg som håpet på flere pax hos DY som betalte litt mer enn gjennomsnittet!!!

Originally posted by DY
Ehh...Norwegian reklamerer faktisk ikke med at dem flyr til disse to destinasjonene engang, det er det kun Sterling som gjør....men Norwegian som flyr dem for Sterling likevel.;)

AMS EDI PMI GRO er rene NB ruter, de finnes vel ikke på www.norwegian.no ....

Originally posted by DY

AMS EDI PMI GRO er rene NB ruter, de finnes vel ikke på www.norwegian.no ....
Ehhh...nøyaktig mitt poeng også. Rutene selges kun av Sterling, men flys av Norwegian!

Back