Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hihi, æ ser du feira nyheten med hele 2 tur/retur reise! Har du ikke semesterstart å ta hånd om?! :whip![]()
Goodie, Kjosern får det til. Tenker jeg må stikke innom London en tur, har ikke vært der på et år, så nå er det på tide. Er det noen som kan hoste opp en begivenhet ila høsten/vinteren (november-mars) som kan rettferdiggjøre fri fra jobben et par dager?
Er det noen som kan hoste opp en begivenhet ila høsten/vinteren (november-mars) som kan rettferdiggjøre fri fra jobben et par dager?
Scanairtreff avd. Tromsø i London...?![]()
Jeg skal sannsynligvis til London i løpet av den perioden. Er det god nok grunn....?![]()
Trenger ikke begivenheter som unskyldning. London er en begivenhet i seg selv!
Jeg tviler på at London er en begivenhet når man er alene....![]()
– Etterspørselen på det britiske siden av markedet har vært for dårlig. Det er hovedårsaken til at vi legger ned ruta. Siste tur fra Tromsø til London blir 29. mars, sier Skjeldam til NRK.
Uansett, det er en ting jeg har stussa på i forhold til TOS-LGW. Jeg har holdt øye med ruta, priser og tilbud osv. Det snodige er at det ofte er flere hundre kroner billigere å reise via OSL til LGW enn direkte, over tusenlappen billigere (en vei) hender også.
Takk til hurtigruta og deres chartring av egne fly istedenfor å benytte denne ruta...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.