Er nok relatert til dette:Det ser ut til at Norwegian legger inn årene på Molde også. Bare sporadiske flyvninger. SAS har gått inn på rutene etter Norwegian
Det ser ut til at Norwegian legger inn årene på Molde også. Bare sporadiske flyvninger. SAS har gått inn på rutene etter Norwegian
Dette er konsekvensen av SAS sitt <nei> til rutekjøp. Da kan den sterkeste aktøren styre markedet selv.
Ringte det ingen bjeller hos staten når de fikk et "null-anbud"?
Ringte det ingen bjeller hos staten når de fikk et "null-anbud"?
Som skattebetaler synes det er flott når svenske og danske skattebetalere ønsker å subsidiere norsk innenriks. Det regner jeg med den norske stat også synesDette er konsekvensen av SAS sitt <nei> til rutekjøp. Da kan den sterkeste aktøren styre markedet selv.
Ringte det ingen bjeller hos staten når de fikk et "null-anbud"?
Dette er konsekvensen av SAS sitt <nei> til rutekjøp. Da kan den sterkeste aktøren styre markedet selv.
Ringte det ingen bjeller hos staten når de fikk et "null-anbud"?
Flyselskaper er ikke omfattet av den generelle korona kompensasjonsordning.
Derfor ble det innført kjøp av ruter. Pga det er ikke lønnsomt å fly, men regnes som samfunnskritisk.
Det ble gang på gang skytt av Hareide at denne ordningen var så fantastisk og derfor var det ikke nødvendig for flyselskaper å bli omfattet av andre ordninger.
Når da den sterkeste aktør sørger for at denne eneste støtten forsvinner, gir det en uheldig konsekvens for den part som ikke er subsidert av Sverige og Danmark.
SAS er i sin fulle rett til å komme med et slikt forslag, men det skulle ikke blitt akseptert av staten.
Regner med at de er utålmodige for å få tak i «kompensasjon til luftfarten» fra Hareide & co
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.