Norwegian satser fra Molde lufthavn, Årø

Re: Norwegian satser fra Molde lufthavn, Årø

Flere?! :o Det var da voldsomt. Spennende, i hvert fall! :)

Har kun RHO fra MOL i dag, men det er charter. Tror ikke det blir Alicante. Den flyr de fra AES. Men men, hvem vet.... *plystre*

Spennande! Kan det vere Berlin-ruta som er på plass? og fleire ruter? London? alicante?

Spennande! Kan det vere Berlin-ruta som er på plass?
Ja, det er vel ikke ventet annet enn at Berlin er en av rutene. Hva som ellers måtte være med Sande på turen oppover må vi nok vente til i morgen med å se...

Jeg vil tippe Berlin og Malaga, evt Alicante.

Man kunne kanskje gjettet på Barcelona dersom Spania er aktuelt. Ellers ville det forundre ganske lite om Gdansk eller Warszawa står på plakaten, med tanke på at man snart begynner å snekre ute på Ormen Lange-anlegget igjen.

Har kun RHO fra MOL i dag, men det er charter. Tror ikke det blir Alicante. Den flyr de fra AES. Men men, hvem vet.... *plystre*

Ja, og med tanke på den nye basen i Malaga, så er det kanskje mest sannsynlig at det blir en rute dit, i tillegg til Berlin, Antalya og kanskje Gdansk.

NORWEGIAN STARTER RUTER TIL BERLIN OG MALAGA

Fra sommeren 2013 starter Norwegian direkteruter fra Molde til Malaga og Berlin. Salgsstart blir medio september i år.

Malaga skal ha én rundtur i uka i peioden mai - september. Berlin får to ukentlige rundturer fra 15/6 til 15/8. Begge rutene skal flys med Boeing 737-800 maskiner med internett ombord.

Blir spennende å se belegget i løpet av sommeren. For øvrig; var det ikke slik at private investorer skulle kjøpe noen av setene på Berlin-ruten? Kanskje ikke aktuelt ettersom det kun er snakk om en sommerrute.

Last edited:

Ja, og med tanke på den nye basen i Malaga, så er det kanskje mest sannsynlig at det blir en rute dit, i tillegg til Berlin, Antalya og kanskje Gdansk.

Ser ut som du begynte helt rett, men du tok med litt mange destinasjoner ;)

1x ukentlig til Malaga i sommerhalvåret og 2x ukentlig til Berlin i sommerferien fra 2013 ble fasiten

I følge Lars Sande vil prisene trolig starte på 399,- én veg til Berlin og 599,- én veg til Malaga. Dette kommer til å gå så det suser! Molde dekker hele fylket innenfor 1,5 time med bil, så markedet er stort både med tanke på tyskere inn og nordmenn ut.

Blir spennende å se belegget i løpet av sommeren. For øvrig; var det ikke slik at private/offentlige investorer skulle kjøpe noen av setene på Berlin-ruten? Kanskje ikke aktuelt ettersom det kun er snakk om sommerruter.

Har hørt dette jeg også. Får håpe jeg vinner i lotto snart, så kan jeg bestikke Norwegian til å starte helårsrute Namsos - Antalya.

I følge Lars Sande vil prisene trolig starte på 399,- én veg til Berlin og 599,- én veg til Malaga. Dette kommer til å gå så det suser! Molde dekker hele fylket innenfor 1,5 time med bil, så markedet er stort både med tanke på tyskere inn og nordmenn ut.

Akkurat det tror jeg ikke før jeg ser det...blir vel den vanlige klaginga og sytinga om at det ikke er maaaange billetter til 399 og 599 og at det er dyrt for returbilletter etc.....
Tror nok det blir med denne sesongen.

My two :68:

Grattis til Molde!

Men hva er det med DY og Berlin? De skal absolutt fly til Berlin fra alle flyplasser i Norge....jeg er konspiratorisk og er sikker på det ligger noe mer og langsiktig bak ;)

Molde dekker hele fylket innenfor 1,5 time med bil

Det er vel strengt tatt en sannhet med store modifikasjoner. Uansett spennende å se hvordan trafikken utvikler seg på Berlin-ruten, men frykter primærmarkedet blir tyskere inn/ut.

Back