Det samme i dag. Avgang kl 21.05 pga flyplassrestriksjoner. Det kan vel ende sånn hver dag da.
Tipper det ikke er så veldig populært blant passasjerene å ha avgang fra NYC kl 0300-0400 om natten.
Den er tilbake på rute fra og med i dag..
Kilde: https://www.norwegian.no/ruteinformasjon/We're sorry to inform you that your Norwegian flight DI7015 from London (LGW) to New York (JFK) 06.08.2018 17:05 is delayed due to airport restriction at JFK. Your new estimated departure time is 21:00. Check-in closes 20:00. Please contact our airport representatives for meal vouchers. If you don't wish to travel on this flight, you can rebook your ticket free of charge online. To read about your rights, visit www.norwegian.com/rights. For support, please call us on 44 (0)330 828 0854 or US number 1-800-357-4159. Other conditions may apply to tickets booked as part of a package or booked through a travel agency.
Rutetiden på DI7015 er endret til 2005UTC framover, så nå blir ikke dette noe problem.
Let us assume, for a moment, that airlines are occasionally ridiculous but not outright stupid. That might be a stretch, but presumably they go in to any particular course of action with something resembling a plan. So if you’re an airline short on aircraft and secure a lease for a replacement plane odds are you have a solid plan for what route(s) it will serve in your network. And, hopefully, a way to serve those routes on the substitute aircraft without making a mess of the operations for your passengers. Which makes Norwegian’s use of the Hi Fly A380 this week incredibly baffling.
Norwegian må vel punge ut til passsjerene iht EU-regelverk. Men jeg tror nok at Norwegian sender regningen videre til RR ettersom det er feil på flymotorene som er årsak til at Norwegian må leie inn ekstern kapasitet.
Nja, alt her går nok ikke til RR. Spesielt ikke når Norwegian gjør det langt vanskeligere for seg selv
Dog så tror jeg mange passasjerer faktisk aldri søker om erstatning, slik at det ikke er like høye summer det er snakk om
Det er vel nevnt en del steder i pressen at det er helt utsolgt på leiemarkedet i Europa i sommer, så de har antagelig veldig lite valg.føler at norwegian gjorde dette kun pga PR, men tenkte seg aldri konsekvensene av å ha et større fly
Må de bruke den på akkurat denne ruten da? Kan de ikke sette den inn på en annen rute og sette en 787 inn på ruten? (Dette har de sikkert tenkt på...)
Les artikkelen jeg linker til litt høyere opp.
Så hvorfor ikke Boston? (Med mindre jeg misforstod artikkelen?)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.