Norwegian "Network Norway"

Har noen av dere kontaktet Network Norway? De eneste gangene jeg har sett flyene er hos de...

Sjekk Norwegian-logoen på bildet, den er speilvendt! Og det var den faktisk i virkeligheten også...

Dette er ikke det samme firmaet som lager den forferdelige A-300'en .. disse modellene ser OK ut og de har også en hvithalet 733 til 109 daler.

boeing%20737-300%20norwegian%20air%20shuttle.jpg

Ser jo helt ok ut, faktsik litt for ekte til at jeg tror på dette!

Helt enig LN-A330. Tror nok de har brukt et ekte bilde og redigert litt. Juks. Kunne godt hatt den om den virkelig så slik ut, men det tviler jeg sterkt på.

Den SAS modellen var ikke det beste jeg har sett på alt..
Enkelte detalijer var veldig flotte, mens flere andre ting ikke var helt bra, feks størrelsen og fonten på reg-en :)

Og SAS...

Kansje en dag jeg føler meg litt rik, eller har fått lønn. Får se hva som dumper oppi kassa.

Du ser at du har juksa, dere ser at slatsen og flapsen står ute..PLUSS at du kan se landingslyset på den ytterste flapsen. Pluss at du ser navigasjonslyset er på..

Jeg må bare gjenta meg selv og mener bastant at disse modellene er de optimale med
hensyn til 737 NG :
http://www.aviationmegastore.com/bo...79becae&action=prodinfo&parent_id=0&art=79680

http://www.aviationmegastore.com/bo...79becae&action=prodinfo&parent_id=0&art=79679

Jeg har begge og anbefaler dem på det varmeste !!!!

Modellene er i skala 1:100, har hjul som roterer og "spinning fan blades" .
Produsent er Risesoon/Skymarks . De leverer også -700 modellen og series -400 classic.
(Dessverre inngår ikke -300 og -500 i deres 1:100 modell serie)
Hadde vært FETT å se "LN-NOL" basert på denne "mould". Noen her på forumet som greier
å overtale markedsavdelingen i Norwegian til å vurdere dette ?????

Last edited:
Absolutt gottols!
De modellene der er absolutt det beste som er på markedet, selv om prisen kan anses som litt stiv.. :)

Bumper denne litt da jeg vurderer å kjøpe noen modeller herfra. Noen her som har noen erfaringer med dem?

Ser jo at bildene bare er manipulert. Et av flyene jeg vurderer har bare ett bilde av seg på airliners, og dette er bare klippet ut og satt en støtte på.

Modeller på denne størrelsen til 100$ inkludert frakt høres jo ut som en grei pris, men hva med kvaliteten?

Back