Norwegian med fartsrekord over Atlanteren (NYC-LON)

Fordi dette er flyprat og vi er så mange og mener så mye om såmangt som vi (i hvert fall selv) mener vi har fryyyktelig god greie på. Og av og til hender det faktisk vi har det også. I tillegg kommer en ustyrlig trang til å fortelle om egenopplevde flyturer og episoder som kan være interessante eller morsomme.
Trøsten er at moderatorene klinker til og stopper oss hvis vi sklir helt ut i usakligheter.

Personlig synes jeg ikke at denne tråden har sklidd ut og det er helt greit at man i tillegg til NYC - LON også nevner/diskuterer andre rekorder i noenlunde samme kategori, transatlantisk(e) fartsrekorder.
Bruke et forum til å skrive om ting? Fysj.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Hjelper på når jetstrømmen er på over 400km/h. Da går det unna.
3498614f74e8d961782c670a057c40ae.jpg

Lurer på om passasjerene kan kreve rabatt for flyreisen når de får mindre flytid enn det de har betalt for??? ^_^

Scooter01

Svaret på det er ja, og denne helgen ble Norwegian sin rekord slått

BA112 brukte 4:56 og VS4 fløy på 4:58
De hadde vissnok tatt den tilbake med DI7016, men de kom ikke ned og diverted til CPH.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Lurer på om passasjerene kan kreve rabatt for flyreisen når de får mindre flytid enn det de har betalt for??? ^_^

Scooter01

Gjerne for meg! Så lenge de betaler mere når vi flyr lenger og de får mere enn de betalte for :cool:

Bruker heller å sette en veldig lav cost Index når det er slike forhold. Har ikke så stor betydning om man er 40 min for tidlig eller 1 time.

Gjerne for meg! Så lenge de betaler mere når vi flyr lenger og de får mere enn de betalte for :cool:

Bruker heller å sette en veldig lav cost Index når det er slike forhold. Har ikke så stor betydning om man er 40 min for tidlig eller 1 time.

Litt OT, men hvor mye har dere å gå på i forhold til stallspeed?

Litt OT, men hvor mye har dere å gå på i forhold til stallspeed?

Det varierer jo voldsomt med vekten hos oss, men vi forsøker å ha litt å gå på i begge ender.

Attachments

• IMG_20200228_175606.jpg
    IMG_20200228_175606.jpg
    78.6 KB · Views: 378
Siden andre har nevnt andre strekninger enn New York-London:
Jeg var med på å fly YYT-LHR på 4 t 06 min. med en 737-8MAX fra Air Canada, og da bekreftet co-piloten att det var fra liftoff til touchdown.

Back