Bergen-Tromsø starter 29. mars 2010 med en daglig avgang kl. 09.10 og ankomst kl. 11.05.
Nå er det halvannen time mellom avgangene til DY og WF (9 og 10:30). Hvis WF kan flytte sin avgang frem en times tid, så er det ikke umulig at det er marked for begge. Det er tross alt en del trafikk som går BGO-OSL-TOS i dag, som kan kapres.
Blir spennende og se om WF fortsatt satser på BGO-TOS etter at DY har annonsert sin inntreden. Tviler i grunnen på at det er plass til to aktører på denne strekningen. Og DY har dessuten et fortrinn med sitt samabeid med Hurtigruten. Både BGO og TOS har ruter til LON så her kan det skapes mye trafikk.
Blir spennende og se om WF fortsatt satser på BGO-TOS etter at DY har annonsert sin inntreden. Tviler i grunnen på at det er plass til to aktører på denne strekningen. Og DY har dessuten et fortrinn med sitt samabeid med Hurtigruten. Både BGO og TOS har ruter til LON så her kan det skapes mye trafikk.
Det var da en arrogant uttalelse fra en DY-ansatt å si det ikke er plass til begge, allerede et halvt år før oppstart! Har det blitt sånn at DY-ansatte går rundt og er verdensmestre og ikke ser på noen som konkurrenter lenger?
Bergen-Tromsø starter 29. mars 2010 med en daglig avgang kl. 09.10 og ankomst kl. 11.05.
Det var da en arrogant uttalelse fra en DY-ansatt å si det ikke er plass til begge, allerede et halvt år før oppstart! Har det blitt sånn at DY-ansatte går rundt og er verdensmestre og ikke ser på noen som konkurrenter lenger?
Er det kun Man-Fre (aka: "12345") de flyr? Prøvde meg på lavpriskalenderen - fine priser på 453-599 kr én vei - men helgeshoppingen i "storbyen" går nok ut om jeg må sitte i Bergen en hel søndag mens jeg venter på retur-flighten.
Hvorfor viser de ikke flybytte-routingen via Oslo på lavpriskalenderen? (For høy pris? :colgate: ) Lørdag og Søndag går ikke an å velge etter 29 Mars.
Det er merkelig nok ingen søndagavgang, nei. Men du kan alltids fly Widerøe hjem på søndag, da.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.