Norwegian med 737-800 / høsten 2007

Re: Norwegian med 737-800 / høsten 2007

Lekkert "LN-KGL"!! Dette er du jommen flink til, blir enklere å se det hele for
seg nå - men denne illustrasjonstegningen.

Bra jobbet, foreslår du sender denne til Anne Grethe Ellingsen i DY som forslag.
Det tror jeg de ville sette pris på.

Originally posted by LN-KGL

Da var endelig 738w klar etter ønske fra flere her

737-800_Norwegian.jpg

Flott jobb LN-KGL, men det mangler vel en DY logo på motordekslene også??

Originally posted by LTH

Det er bare logojetene som har DY-logoen på motordekslene

Originally posted by Pilot Alexi Kaivio

Originally posted by BU662

KGL skulle sette seg nede og deklarere 4 ytterligere forslag ferdig slik at DY sine leder far en inntrykk om hva det ser ut. Det har virked med Abel, mens na er det pa tida at ogsa andre far sin plass pa hale.

KGL, try Camilla Collett og Rikaard Nordraak! Du finner bilder av disse to pa Wikipedia som du kan benytte.

Osama på halen.

For en totalt unødvendig komentar :old Har man ikke noe fornuftig eller noe som er av innteresse så ikke gidd å slå løs på tastaturet heller...

Originally posted by fredrik propell

Originally posted by Pilot Alexi Kaivio

Originally posted by BU662

KGL skulle sette seg nede og deklarere 4 ytterligere forslag ferdig slik at DY sine leder far en inntrykk om hva det ser ut. Det har virked med Abel, mens na er det pa tida at ogsa andre far sin plass pa hale.

KGL, try Camilla Collett og Rikaard Nordraak! Du finner bilder av disse to pa Wikipedia som du kan benytte.

Osama på halen.

For en totalt unødvendig komentar :old Har man ikke noe fornuftig eller noe som er av innteresse så ikke gidd å slå løs på tastaturet heller...

Beklager, det er fjernet.

Nok en gang saklige og goe innlegg fra deg Pilot Alexi Kaivio.

Originally posted by LN-KGL

Originally posted by LTH

Det er bare logojetene som har DY-logoen på motordekslene

Ja det stemmer det LN-KGL. Jeg husket det et kvarter etter at jeg posta det...:old

Som ønsket fra BU662 her kommer to

737-800_Norwegian_CC.jpg

737-800_Norwegian_RN.jpg

Merkelig at ikke Edvard Grieg er kommet tidligere på noen av halene - kanskje de venter på 100-årsjubileet for hans død som markeres i år

737-800_Norwegian_EG.jpg

Fin-fint KGL!!:clap

Håper "noen" sender de inn til DY, og at vi får se de i løpet av høsten.
Dessuten håper jeg at de kunne revurdert tampong-malingen. Kanskje en liten justering hadde gjort de små grisene mindre harry?

Ja rødfargen kunne godt vær der, bare fargen hadde blitt malt HORISONTALT og ikke VERTIKALT. De fleste farger gjør seg som regel best på fly horisontalt, ja ja - sånn er livet.. :cool:

Merkelig at ikke Edvard Grieg er kommet tidligere på noen av halene - kanskje de venter på 100-årsjubileet for hans død som markeres i år

Kurt, har snakket med flere i Norwegain om dette men det er nok ikke viljen det står på her, men rettigheter på bilder i forhold til familie, rettighetshaver osv. det er vist ett veldig apparat som må i gang for å få bilder som er gode nok til å kunne brukes og å kunne blåses opp, samt at det helst skal være en profil som passer til halen med ansiktet riktig vei osv...

Men først og fremst er det rettighetene de sliter mest med, mye arbeide og mange som må kontaktes....så det er en stor oppgave dem har tatt på seg...

har jeg i hvertfall hørt :)

btw: flotte tegninger du har laget!

Litt OT: Hvor lager du flyene LN-KGL?
Lekkre var de :clap

Originally posted by SK917

Kurt, har snakket med flere i Norwegain om dette men det er nok ikke viljen det står på her, men rettigheter på bilder i forhold til familie, rettighetshaver osv. det er vist ett veldig apparat som må i gang for å få bilder som er gode nok til å kunne brukes og å kunne blåses opp, samt at det helst skal være en profil som passer til halen med ansiktet riktig vei osv...

Men først og fremst er det rettighetene de sliter mest med, mye arbeide og mange som må kontaktes....så det er en stor oppgave dem har tatt på seg...

har jeg i hvertfall hørt :)

btw: flotte tegninger du har laget!

Det er ikke bare bare å bruke bilder av personer i kommersiell sammenheng. Og skal du sove godt om natten så må du gjøre hjemmeleksen grundig. Om noen år kan DY bruke den gamle kongerekken samtidig som legger de røde, hvite og blå stripene langs flykroppen og ikke rundt den ;)

Snaket med en igår ang fly. De skal ha 2 737-300 og 2 737-800. De kommmmer til høsten.

Back