• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian lanserer Gatwick-Boston

Someone

Moderator
Medlem
Ser ut som neste IC rute for Norwegian blir Gatwick-Boston. 4 ukentlige fra slutten av mars 2016

http://media.norwegian.com/#/pressr...ampaign=Subscription&utm_content=current_news
Norwegian vil tilby fire ukentlige flygninger mellom London Gatwick og Boston Logan Airport med oppstart fra mai 2016. Billetter vil være tilgjengelig for salg senere i år. Norwegian er det eneste flyselskapet som flyr direkte til Boston, New York, Los Angeles, Fort Lauderdale og Puerto Rico fra London Gatwick. I høst utvider selskapet flygninger mellom London Gatwick og New York med daglige avganger.
 
Det var kort vei fra teaser til realitet!

Kanskje noe for Eivind Roald å lære av;)

Uansett, lansering nå, lenge før billettsalg og kl 01:00 om natten.
Et forsøk på å komme SAS i forkjøp i dag?

Dette betyr vel en tredje maskin på LGW. Da kommer det garantert mer!
DU har ikke for tradisjon å ha kun 50% sysselsatte maskiner.
BOS er jo også lovet fra ARN/CPH/OSL.
 
Dette er interessant og neppe tilfeldig at det kommer akkurat i disse dager.. Lurer på hva SAS tenker nå dersom BOS lå i deres planer da BOS med DY helt sikkert kommer fra Skandinavia på et eller annet tidspunkt.

Veldig gøy og spennende å følge DY!
 
Leser man den amerikanske pressemeldingen så hevder den at de planlegger bruke 787-9, mens det i den norske og britiske ikke er nevnt noe om dette.

Leser man samme pressemeldinger så bruker de order ruter (i flertall) mellom Boston og Europa, hvilket kan hinte om at det kommer flere ruter
 
Det var kort vei fra teaser til realitet!

Kanskje noe for Eivind Roald å lære av;)

Uansett, lansering nå, lenge før billettsalg og kl 01:00 om natten.
Et forsøk på å komme SAS i forkjøp i dag?

Dette betyr vel en tredje maskin på LGW. Da kommer det garantert mer!
DU har ikke for tradisjon å ha kun 50% sysselsatte maskiner.
BOS er jo også lovet fra ARN/CPH/OSL.

Hvis det er BOS som SAS planlegger å lansere fra OSL, kan de jo bare skylde seg selv og ingen andre, ettersom de har trenert dette nærmere ett år nå.
 
Hvis det er BOS som SAS planlegger å lansere fra OSL, kan de jo bare skylde seg selv og ingen andre, ettersom de har trenert dette nærmere ett år nå.

Ja, det er jo egentlig mest bare trist.
Kommer det ikke noe i dag, vil det nok neppe bli sluppet noe før etter fellesferien og da snakker vi om August.

Listen med lovnader begynner å bli såpass lang fra herr Roald at han mest fremstår som en jøgler uten kontakt med selskapets egne realiteter.
 
Back
Top