Norwegian Kraftig Forsinket

Hmm, jeg begynner å angre litt på at jeg valgte å spare 500 kr per person for å fly DY til LPA i januar fremfor SK/NVR. DY burde vel ventet med rutene til de hadde materiell som kunne fly så langt uten nevneverdige forsinkelser. Håper det bedrer seg etterhvert og at XL- flyet holder noenlunde standard. Men det er klart det er utfordrende når man kun har ett fly som kan fly til de tre destinasjoner.

Bare å starte treningen med å gjøre knærne klare for ca 5 timers maraton sitting. Var skikkelig trafikk i midtgangen under hele flighten, og endel sure kommentarer om hvor trangt det var.
Så pass på å stå MYE før du går ombord, og strekk godt på deg så går vel 5 timer fort....

Airbus 330.

Har det vært mye klager på benplassen på XL- maskinen?:9: Jeg har notert med stor interesse det du forteller, Airbus330. Vi satser på medvind:cool:, men som oftest er det medvind hjemover vel fra LPA, og da er det SK som skal brukes.

Hadde jeg fått en 10'er hver gang noen klagde over benplassen...

Da hadde du blitt rik ThomAAs. ;)
Missunder deg ikke det å måtte ta imot klager, men du får se lyst på det at snart er det nye fly på gang til dere. :)

Airbus 330.

Blir vel ikke akkurat bedre plass i -800? Regner med de skal ha config på 189seter?

Har det vært mye klager på benplassen på XL- maskinen?:9: Jeg har notert med stor interesse det du forteller, Airbus330. Vi satser på medvind:cool:, men som oftest er det medvind hjemover vel fra LPA, og da er det SK som skal brukes.

Er som regel medvind på hjemtruren ja.
Min "rekord" hjem fra LPA, er med MYTA330-300 da vi fløy hjem på 4 timer og 50 min. :D

Airbus 330.

Blir vel ikke akkurat bedre plass i -800? Regner med de skal ha config på 189seter?

Sammenlignet med den fullpakkede A320-maskinen til XL, blir det
uansett bedre plass i B738-maskinen med 189 pax. I tillegg har
jeg forståelsen av, at disse nye og tynnere setene - også vil gjøre
sitt til; at seat-configen på 189pax i DY sine ny B738-maskiner vil
innebære noe mer benplass (enn på samme fly som TUIfly Nordic
og Sterling bl.a.).

SE-RTB stepper inn å flyr returen til Stavanger nå i kveld/natt som DY8467
LN-NHE virker til å bli friskmeldt til i morgen igjen og flyr LPA-CPH D85714.

Back