Norwegian kommer med UNICEF fly

ok.. eg tror nok det er flere norwegian fly som har tidlgiere eiere av selskaper med portugisisk språk...ja nettopp brasil.. for det fines fortsatt portugisisk gloser i flyet har eg sett..

Originally posted by ThomAAs
Helt riktig Vede. KKB er ute av trafikk nå for å bli Unicef malt. Derfor har den vært hvit nese så lenge...

Will bet some money that it will not be KKB! :)

Nei det er det vel ingen som har, den skal vel avdukes senere idag vel? Stod vel på hangar.no at den skulle i trafikk igjen 14.10, som jo også er dagen for innsamlingsaksjonen....

Men bilder kommer vel sikkert utpå dagen, fra enten her eller der?

^_^

Originally posted by ENGM RAMP

Nei det er det vel ingen som har, den skal vel avdukes senere idag vel? Stod vel på hangar.no at den skulle i trafikk igjen 14.10, som jo også er dagen for innsamlingsaksjonen....
^_^

Æsj! 1 t og 55 min etter at jeg drar fra engm! Sitter på SAS-hotellet med utsikt opp til deg nå, ramp =P Kan du ikke nekte parkeringsplass for SK4522, så den blir ca. 2 timer forsinket? :colgate:

Originally posted by RolfL

Originally posted by Vede
Hva er programmet for KKB søndag da?

Trodde du var intresserad av UNICEF-maskinen och inte -KKB ...

Folk her inne så kunne bekrefte at det var -KKB som skulle bli UNICEF fly. SÅ jeg stolte på dem. Men som mange ganger før tok de feil igjen som da ACTA flyet kom.

Hva er programmet for -KKS da?

Back