Norwegian kommer med UNICEF fly

Det såg dyrt ut. Får bare håpe de gjør en bedre jobb på dette flyet enn de har gjort på de andre logojetene. Slik at det ikke flasser etter to turer.

Syns flyet ble veldig stilig. Men enig med Vede. Håper dette ikke blir et lappeteppe og flasser med en gang.

Kan vi tippe at julekortet fra Norwegian i år til kunder, ansatte og andre venner vil bli et Unicef kort med flyet som motiv?

Originally posted by EB

Kan vi tippe at julekortet fra Norwegian i år til kunder, ansatte og andre venner vil bli et Unicef kort med flyet som motiv?

Ikke dumt gjettet. Flyet var flott - håper de maler skikkelig!

Blir dette den foerste -800'en vi faar se borte pa Boeing-aakeren, tro..?? Vil isafall skape oppsikt langs I-5 .. :lol:

haha.. så morsom og orignalt .. gleder meg å se den i real life.. den ser myyyye bedre ut enn da Condor hadde slik lignende på en 757 for noe år siden..

Helt riktig Vede. KKB er ute av trafikk nå for å bli Unicef malt. Derfor har den vært hvit nese så lenge...

Det er bra KKB får seg litt farger! Flyet har vært kjedelig hvitt veldig lenge. Gleder meg til å se resultatet.

De bruker 24 timer på å sette på "teipen" så den går nok i vanlig trafikk til lørdag før den blir tatt ut av trafikk tror jeg.

Airbus 330.

Her er -KKB enda hvitere....
Tatt i Istanbul før overtagelse av DY.

Attachments

• kkb%203-2.jpg
    kkb%203-2.jpg
    80.4 KB · Views: 10
ja der står norwegian rett bak en Ariana Afghan Airlines..

hvilek selskap var forrige eiere før norwegian ?

Back