Re: Norwegian kåret best LC longhaul og LC airline
Det har du nok rett i og jeg tror heller ikke at plasseringen er ufortjent.
Derimot må det ha gått inflasjon i slike kåringer da jeg synes det minst en gang i måneden kommer noe som ligner. Og for og sikre at "alle skal få" så begynner det bli ganske mange kategorier også. Både SAS og Norwegian pleier jo og få et par slike "best-i-et-eller-annet" med jevne mellomrom
Sånn sett er det enklere for oss økonomer, der er det bunnlinja som skiller bra fra dårlig
Om akkurat denne kåringen vil påvirke er selvsagt vanskelig å si og avgjøre, selv for Norwegian. Men jeg tror at dersom et selskap år etter år er nmd i toppen av disse kåringene så har det en effekt.
Dette blir synsing fra min side og selvsagt ikke et signifikant utvalg men de i min omgangskrets (venner, familie) sitter veldig ofte med et inntrykk av at de flyselskapene som topper disse kåringene er de samme som min omgangskrets oppfatter som best (de har stort sett aldri flydd de men bare hørt det eller leste en eller annen artikkel i norsk presse basert på prisene de har mottatt).
Det har du nok rett i og jeg tror heller ikke at plasseringen er ufortjent.
Derimot må det ha gått inflasjon i slike kåringer da jeg synes det minst en gang i måneden kommer noe som ligner. Og for og sikre at "alle skal få" så begynner det bli ganske mange kategorier også. Både SAS og Norwegian pleier jo og få et par slike "best-i-et-eller-annet" med jevne mellomrom
Sånn sett er det enklere for oss økonomer, der er det bunnlinja som skiller bra fra dårlig