Re: Norwegian håndtering av forsinkelser m.v. (håndtering, media etc) (del 2)
Passasjerene krever 9500 kroner etter Gatwick-strabasene. Norwegian: – Vi har avsluttet saken.
Norwegian sier de har avsluttet saken om passasjerene som brukte 13 timer på reisen Gatwick London-Oslo i august. Det er passasjerer rykende uenige i.
https://www.aftenposten.no/norge/i/...-strabasene-Norwegian--Vi-har-avsluttet-saken
Det er nok mange sider av saken. Men ettersom flyselskapet her ble tatt i løgn/ikke sjekket fakta ville jeg betalt eller kommer folk litt mer i møte. Det er meget sjelden forsinkelser blir så lange, særlig på en så kort flytur. Det kan være en litt farlig praksis for fremtiden, men som sagt er dette en ekstraordinær lang forsinkelse og elendig håndtert fra Norwegians side. At hele 80 passasjerer fortsatt står på krava viser hvor rasende mange er.
Passasjerene krever 9500 kroner etter Gatwick-strabasene. Norwegian: – Vi har avsluttet saken.
Norwegian sier de har avsluttet saken om passasjerene som brukte 13 timer på reisen Gatwick London-Oslo i august. Det er passasjerer rykende uenige i.
https://www.aftenposten.no/norge/i/...-strabasene-Norwegian--Vi-har-avsluttet-saken
Det er nok mange sider av saken. Men ettersom flyselskapet her ble tatt i løgn/ikke sjekket fakta ville jeg betalt eller kommer folk litt mer i møte. Det er meget sjelden forsinkelser blir så lange, særlig på en så kort flytur. Det kan være en litt farlig praksis for fremtiden, men som sagt er dette en ekstraordinær lang forsinkelse og elendig håndtert fra Norwegians side. At hele 80 passasjerer fortsatt står på krava viser hvor rasende mange er.