Jeg ikke ser problemet.
Ingen liker disse gebyrer. Alle er imot den.
Mens den andre siden er, selskaper ma tjene penger. SAS sier de trenger 10% mere for a overleve pa sikt. Na gjör Norwegian dette, a heve priser, og noen her inne i forum oppförer seg som det finnes en norsk lov som sier at alle priser ma starte ved 299 eller 199 NOK. Nei, det ma de ikke. De priser ma starte der hvor kostnader ligger. Kostnader har stigget, derfor har prisene ökt.
Alt annet er Sterling-way-of-business.
Jeg tror det er langt mer troverdige a si at man ikke tar fuel-surcharge mens adjusterer prisene i forhold til hva sine egne kostnader har stigget. Til slutt er det jo fri til hver eneste kunde a velge om de vil akseptere tilbyd pris fra selskap eller ikke.
Jeg er enig med deg de, men det er heller ikke det som er problemet i denne saken. Poenget til flere her er at Norwegian går ut i pressen med full fanfare og sier de fjerner drivstofftillegget, mens i praksis så bare baker de det inn i prisen. Det er flott at drivstoff nå er "inkludert" i prisen og det burde det ha vært fra dag en, men Norwegian kan ikke gå ut å si de har fjernet tillegget, når de bare har inkludert det er prisen, istedet for å legge det til etterpå.
Og jeg har også hevdet lenge at det er (har vært) for billig å fly de siste årene.